Rich Kids

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Rich Kids

Indlæg af amh »

Ja, så fik jeg lige set denne film igår. Syntes ærligtalt ikke den er noget og råbe hurra for. Syntes man kan genkende 2 af de unge, resten er ikke nogle skuespillere som siger mig noget, hvilket også trækker ned i den, desværre. Jeg vil give den mellem

:2af5
:3af5

Da der er nogle søde piger i filmen :)

hvad med Jer andre? Nogle kommentarere fra Jer af ?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Lad mig lige forstå det her, du skriver at det trækker ned at du ikke kan genkende skuespillerne og at du ikke kender dem ?.

Forklar mig lige hvordan en skuespiller kommer til at trække op i din verden. Det jeg mener er hvordan blir man en af de udvalgte som du synes trækker op ? Alle skuespillere starter vel et sted, man starte ikke ud med at være kendt....

Btw synes du ikke også bare LOTR var dårlig ? jeg kunne ikke genkende ham der spillede den lille fedtede underlige mand som havde ringen så kær...
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DjMail skrev:Lad mig lige forstå det her, du skriver at det trækker ned at du ikke kan genkende skuespillerne og at du ikke kender dem ?.

Forklar mig lige hvordan en skuespiller kommer til at trække op i din verden. Det jeg mener er hvordan blir man en af de udvalgte som du synes trækker op ? Alle skuespillere starter vel et sted, man starte ikke ud med at være kendt....

Btw synes du ikke også bare LOTR var dårlig ? jeg kunne ikke genkende ham der spillede den lille fedtede underlige mand som havde ringen så kær...

Det jeg mener med det er at; forældrene kunne være nogle kendte, ham som har en af hovedrollerne, er ham som er med i Thansen reklamerne... Han virkede "bekendt" det samme med ham der sikkert har spillet med i C21 (mener jeg)

Jo, det syntes jeg de var. Jeg har kun set den 1. så selfølgelig.
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

Endnu en lorte "pop ungdomsfilm"
dårlig research, tyndt skuespil, og alt alt for overdrevet..... det der kunne være det fede var hvis de på en reel måde viste " det rige jetset " men det kommer ikke engang tæt på...

1/5 herfra, kom igen og kom med noget ordenligt.

BTW. har lige set lille virgil og orla frøsnapper, den var faktisk bedere,
damerne i den er bare ikke så goe :)
Billede
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

musikken er det bedste ved den film.. havde os forventet en noget mer. især når han hele tiden sir han har fulgt dem i et halvår.. også får man en film om en aften... det føles lidt at han tar alt der er sket på et halvt år og smider det til at være en aften.... jeg havde glædet mig til filmen. men som de første reviews dukkede op satte jeg mine forventinger helt ned, og afligevel var blev jeg skuffet.. og det var resten af den gruppe på 8 jeg var med inde og se den også... men vi drak sorgerne væk om aften :roll:
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Jeg synes den var super fed :D selvf. den var syre overdrevet, men synes bilerne musikken og damerne gjorde den god.

:4af5
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

EsMr skrev:Jeg synes den var super fed :D selvf. den var syre overdrevet, men synes bilerne musikken og damerne gjorde den god.

:4af5
Godt nok ikke meget der skal til at gøre en film god :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Thumbs (så meget) down til den her!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

If i was a rich gril na nanana
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Så var jeg i biffen igår aftes og se den.. Mod min vilje, men da jeg havde lovet en sød flot lille blondine og tage i biffen med hende, og hun ville så gerne se den, gjorde vi det... Det er som om den giver mere mening når man har set den et par gange... :s
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Haha liderkarl
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Cokeline skrev:Haha liderkarl
Haha, nej det ikke slemt... Det ikke så tit jeg ser hende... Haha, men meget hyggeligt :p
Besvar