Ting man burde se i Seattle?
Redaktør: Moderators
Ting man burde se i Seattle?
Hej!
Jeg skal til Seattle på lørdag og de næste 3 uger frem. Jeg kender intet til Seattle udover, at Hendrix er begravet der, og at der er et rimelig kendt rockmuseum. Men er der nogen, der ved, hvad man ellers kan se af spændene ting?
Jeg skal til Seattle på lørdag og de næste 3 uger frem. Jeg kender intet til Seattle udover, at Hendrix er begravet der, og at der er et rimelig kendt rockmuseum. Men er der nogen, der ved, hvad man ellers kan se af spændene ting?
Ocean
Vil henvise dig til bog serien som hedder Turen går til.. de har bøger om de fleste lande og er næsten sikker på de har om der hvor du skal hen, der står en masse spændende ting og er en fin lille håndbog. Du kan evt. finde den i en bog butik og lige notere dig nogle af tingene
God tur! USA er efter min menning et dejligt land at besøge.
Vil henvise dig til bog serien som hedder Turen går til.. de har bøger om de fleste lande og er næsten sikker på de har om der hvor du skal hen, der står en masse spændende ting og er en fin lille håndbog. Du kan evt. finde den i en bog butik og lige notere dig nogle af tingene
God tur! USA er efter min menning et dejligt land at besøge.
De sædvanlige kedelige turist attraktioner?! Jeg synes nu de fleste af dem er ganske udmærkede, men hver sin smag. Som andre skriver, er bogen "Turen går til USA" overordentlig god hvis man mangler lidt inspiration.Ocean skrev:Så vil jeg godt køre den videre og spørge om nogen har nogen fede tips til hvad man kan se i New York og Washington DC udover de sædvanlige kedelige turist attraktioner..

Re: Ting man burde se i Seattle?
Jeg må nok skuffe dig lidt - men på min tur igennem i USA for et par år siden sluttede vi med 3-4 dage i Seattle, og af alle byerne var det vist den kedeligste.pono skrev:Hej!
Deres havn er ekstemt kendt, der skulle være meget at se i dagtimerne (der var vi ikke så meget oppe - hurra for B-menneske). Space Needle er set på 2 sek (lige som alt andet bygningscrap (Eiffel tårnet, Golden Gate, Empire State mv.))
Kan anbefale at leje en bil og køre til Whistler, det er nok det fedeste skiområde i verden - tager nok en god 4 timer (350 km) at køre derop. Generelt har Canada den flotteste natur, og man må drikke som 19-årig, hvilket gør damerne i byen lidt sjovere
Ellers synes jeg at Vancouver, Canada (185 km) er VERDENS fedeste by. Så var jeg dig, kørte jeg over grænsen og festede og boede i Vancouver
Held og lykke
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Er fuldstændig enig, nu aner jeg ikke hvor meget i har tænkt jer over den tur, men Frz foreslag kan anbefales har selv gjort det lignende.. Ellers så vend dytten mod syd, og kør igennem Oregon og tag ned i området som ligger tætteste på Californien, det er også totalt fedt område... Fortsæt efter et par dage sydligere til det nordlige californien, se redwood skovene og stå på ski i bjergene... Og besøg nogle af områdets mange mikrobryggerier, bare bank på døren (mange af dem er bitte små familieforetagende) og få en snak og smag på deres øl... kør derefter ud til stillehavet og find nogle af de fantastiske overnatningsmuligheder, for at chille og giv den gas. Og ja, potten er fantastisk godt deroppe...FrZ skrev:Jeg må nok skuffe dig lidt - men på min tur igennem i USA for et par år siden sluttede vi med 3-4 dage i Seattle, og af alle byerne var det vist den kedeligste.pono skrev:Hej!
Deres havn er ekstemt kendt, der skulle være meget at se i dagtimerne (der var vi ikke så meget oppe - hurra for B-menneske). Space Needle er set på 2 sek (lige som alt andet bygningscrap (Eiffel tårnet, Golden Gate, Empire State mv.))
Kan anbefale at leje en bil og køre til Whistler, det er nok det fedeste skiområde i verden - tager nok en god 4 timer (350 km) at køre derop. Generelt har Canada den flotteste natur, og man må drikke som 19-årig, hvilket gør damerne i byen lidt sjovere[dog stadig for gamle].
Ellers synes jeg at Vancouver, Canada (185 km) er VERDENS fedeste by. Så var jeg dig, kørte jeg over grænsen og festede og boede i Vancouver- Der er fest hver dag, og folk er 100x pænere, sjovere, festligere end i USA.
Held og lykke
Tjaaa turen går til er okay, ellers så LP er måske for farlig da mange bruger disse bøger, så måske Rough guide er et bedre alternativt..
Er så igen enig med Legolas :SLeG0lAsDK skrev: Er fuldstændig enig, nu aner jeg ikke hvor meget i har tænkt jer over den tur, men Frz foreslag kan anbefales har selv gjort det lignende.. Ellers så vend dytten mod syd, og kør igennem Oregon og tag ned i området som ligger tætteste på Californien, det er også totalt fedt område... Fortsæt efter et par dage sydligere til det nordlige californien, se redwood skovene og stå på ski i bjergene... Og besøg nogle af områdets mange mikrobryggerier, bare bank på døren (mange af dem er bitte små familieforetagende) og få en snak og smag på deres øl... kør derefter ud til stillehavet og find nogle af de fantastiske overnatningsmuligheder, for at chille og giv den gas. Og ja, potten er fantastisk godt deroppe...
Tjaaa turen går til er okay, ellers så LP er måske for farlig da mange bruger disse bøger, så måske Rough guide er et bedre alternativt..
Men det er bare _lidt_ længere at køre til Californien - Men San Fran er måske USA's fedeste by, den kan også VIRKELIGT anbefale. Ved ikke helt med Oregon, den stat brugte vi ikke meget tid i, og derfor kan jeg ikke rigtigt udtale mig om noget fra den.
Og når man så er kørt til San Fran, så bør man jo næsten lige smutte til LA, der er godt nok også meget at se
Suk, vil gerne afsted igen
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.