Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
wlt skrev:
Jeg giver 100 kr i måneden. Så må siges at være ganske tilfreds.
Dog er jeg ikke tilfreds, når man deler en 100/100mbit
Hvor mange deler så den forbindelse og deler i også alle sammen den samme ip ?
jow jow
Jeg må melde pas
Ved faktisk ikke hvordan de kører det.
Men kan fortælle de startet med 2mbit, 4, 8, 10, 20, 100 sådan har de opgraderet i forhold brugerne, så der må da være nogle brugere. men præcis hvor mange, det ved jeg ikke
Men til 100 kr i måneden, men fri download/upload. 6mbit download, så vil jeg nok engang skide på om der er 1 eller 1000 brugere, hvis man "kan slippe med at betale med 100 kr" og download med 6mbit linie...
hehe men vi ser forskelligt på det. jeg har fx. ikke muligheden for at stille server...
wlt skrev:
Men til 100 kr i måneden, men fri download/upload. 6mbit download, så vil jeg nok engang skide på om der er 1 eller 1000 brugere, hvis man "kan slippe med at betale med 100 kr" og download med 6mbit linie...
hehe men vi ser forskelligt på det. jeg har fx. ikke muligheden for at stille server...
Vi er omkring de 7-800 om en 34/34 mbit, 125 kr. Samme princip som dig med fælles ip til nettet. Jeg har dog hørt noget om de også vil have det i har der med de 100 mbit.
Men om det bliver i år, ved jeg sq ikke.
Så syd energi får nok ikke ret meget ud af at smide fiber kabler i jorden endnu.
Men det er jo et fedt nok koncept til folk der Kun surfer og tjekker mail.
Cokeline skrev:Vi er vist 900 mand om 100/100 men jeg kommer næsten altid op på 60mbit :S og så koster det 100 kr. og 15 Gb pr. uge
Fornuftigt...
På den kontrakt jeg har skrevet under på, har vi ingen limit på download/upload.... - da de i sin tid solgte internettet, så fri download,upload surfring mv... om de har skudt sig selv i foden ved jeg ikke,
men minder da bestemt, kontrakten er lavet om for nye tilmeldte