Casper Christensen og Hjortshøj voldelige

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Casper Christensen og Hjortshøj voldelige

Indlæg af amh »

Ja, som overskriften på EB igår.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article278883.ece

man har kunne høre det på TV2 Radio, nogle som har klippene?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Tror ikke der findes klip, hvor man kan se de bliver slået, men jeg har set et klip hvor de bare står og synger inde på ekstrabladet..
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Maunus der bliver talt om klippene fra TV2Radio hvor de bliver svinet..
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Er der noget nyt i at de gamle udbrændte komikere brokker sig. Casper Christensen er jo netop en komiker, der er blevet en rigtig primadonna og gør alle de ting, som han tidligere har beskyldt Amin Jensen for og kaldt ham en sell-out.

Casper og hans hetz mod Se & Hør er et godt eksempel på dette. Han bruger så meget tid på at være efter S&H, at man nogen gange tror Se & Hør betaler ham for det.

Selv om der bør være grænser for, hvor tæt man må gå på de kendte udenfor deres arbejde, så har jeg ikke ondt af dem. Hverken de kongelige eller de kendte. For med den løn de får og den opmærksomhed de skaber (opmærksomhed = omtale = pr = flere penge i næste lønforhandling), så må de vide, at der også er grænser for, hvad man kan tillade sig.

At to aldrende komikervrag som Casper og Lars Hjortshøj stiller sig op og skråler falsk på en karaokebar, der får Caspers syng med program på tv til at virke som en Emmy vinder kan jeg ikke tage alvorligt, at der står nogle drenge og videofilmer på deres mobiler.

Desværre var jeg ikke selv tilstede for jeg ville have elsket at have smækket Lars Hjortshøj en på låget for al den ørepine han har givet mig gennem årene.

Casper er en selvfed komiker, der var med til at breake stand-uppen i Danmark for mange år siden, og nu fortsætter med at leve højt på dette.

At Casper vælger at tage episoden på karaokebaren op og gøre de tre jyske drenge til grin på TV2 Radio viser jo bare, hvor selvhøjtidelig han opfatter sig. Nogen burde sparke den stige han står på væk, så han kan komme ned i de normale luftlag for der, hvor Casper Christensen befinder sig der er luften så tynd, at han får halluciationer og tror han er Cejser.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Ved at en person herinde kender noget til episoden, kan være han vil skrive lidt herinde i denne tråd...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg vil også gerne have været til stede, så jeg kunne smaske 3dotz en på snotten.

Jeg synes det er fint nok at de går de drenge til grin i radioen. Drengene gik til aviserne, hvorfor må Casper ikke forsvare sig gennem radioen ?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Enig med mail.
Knægtene tjener penge på Casper og gør ham "til grin" - værre er det jo heller ikke.
Casper skal vel have lov at forsvare sig, da han jo nu har muligheden for det.
For det meste bliver de kendte svinet til i S&H osv. uden mulighed for at give svar på tiltale - og vi ved alle at et angreb er det bedste forsvar
- specielt, da drengenes historie er mest interessant og derfor for det meste har læserne/seerne på deres side (og janteloven - han tjener mange penge - ham må vi godt mobbe offentligt)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Er ret sikker på, at Ocean mener mig i hans indlæg. Jeg går p åsamme gymnasium som de 3 drenge.
Og jaaa, jeg kender da noget til historien, men alligevel ikke meget mere end gårsdagens EB-læsere, der har læst artiklen. Det eneste jeg ved udover læserne er personernes fulde identitet, hvor meget de fik for historien, og så egentlig ikke så meget mere... Jeg ved dog, at EB (som pressen stort set altid gør) har ændret en smule på hvad de 3 drenge sagde til EB - lidt som at EB skrev til Casper og Lars' fordel.
nesia

Indlæg af nesia »

Jeg er sgu også enig med Mail og dwr.

Desuden kan jeg godt forstå at "de kendte" bliver generet over de forbandede videomobiler alle folk optager dem med hele tiden.
Det kan godt være nogle vil og kan argumentere for at de selv har valgt at være kendte, men det kan fandme ikke passe at de ikke kan træde uden for en dør, og drikke sig en ordenlig pind i øret uden hele familen.dk skal følge dem via diverse videoklip og EB/BT/S&H etc.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvis drengene har optaget Casper og Lars bevidst for at tjene penge, så er C og L's reaktioner i orden, men at Lars Hjortshøj ifølge EB giver en af drengene en knytnæve mener jeg ikke skal tillades.

Mail du skulle være velkommen til at give mig en på snotten, men først når jeg havde pandet Lars Hjortshøj ned.

De kendte har et ansvar for at opføre sig ordentligt. Selvfølgelig skal de have lov til at gå ud og have det sjovt uden at familien Danmark skal overvære det, men det berettiger ikke til at slå på andre.

De er nok ikke de eneste, der har dummet sig i en karaokebar, der er blevet optaget på en mobil.

Hvor mange vil lytte til Sidse Fisker hvis hun lige står frem og prædiker, at man ikke skal drikke for meget ovenpå hendes egen brandert sidste weekend.

Jeg håber C & L bliver politianmeldt for vold. Havde det været Stig Tøfting, så var han jo også blevet politianmeldt, og som kendt slipper man jo alligevel billigere gennem retssystemet end, hvis en anonym voldsmand bliver taget.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Mikkel skrev:hvor meget de fik for historien, og så egentlig ikke så meget mere...
Hvor meget ? 10 k.?
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ved ikke med jer andre, men jeg synes det er SÅ lavt at tage billeder/videoer af kendte med formålet at tjene penge på det.

Det hører ikke vores kultur til (eller det gør det, men det burde det ikke), folk burde leve deres EGET liv! I stedet for at svælge og savle over EB, BilledBladet, Se&Hør og lign.

Sørgeligt sørgeligt - men Danmark er heldigvis ikke UK, hvor de virkeligt er lede mod de kendte som såvel de "kendte".
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:
Mikkel skrev:hvor meget de fik for historien, og så egentlig ikke så meget mere...
Hvor meget ? 10 k.?
Ja, til "deling" - Ham Simon fik 4.000, og de to andre 3.000 hver...
Besvar