Nej, det er da de danske hollændervogne. Jeg søger et billede af en ægte Hollandsk hollændervogn som Politiet havde lånt i Holland.Down1 skrev:Det er sådan en her
Ungdomshuset (og alt deres lort!)
Redaktør: Moderators
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Der ER lånt biler i Holland.. og nej FrZ.. det er IKKE en and..Down1 skrev:De har ikke lånt biler i Holland. De lånte omkring 20 biler i Sverige.
Læs evt. her:
http://politiken.dk/indland/article257980.ece
Fra artiklen:
16 hollandske hollændervogne
I hvilket omfang har i lånt fra forsvaret i den her sammenhæng?
»Det vil jeg slet ikke komme ind på, hverken omfang, eller hvad det er vi har lånt overhovedet. Det er ikke oplysninger, vi giver«, siger Flemming Steen Munch.
Han fortæller, at politiet også har været helt i Holland efter biler, efter i første omgang at have lånt fra Sverige.
»Vi har fået 20 svenske køretøjer (i politiets terminologi, let sikrede indsatskøretøjer, red.) af forskellig art herned, og så har vi fået 16 hollandske hollændervogne, som er fuldstændigt identiske med vores egne hollænderbiler«, siger politiets talsmand.
Har også lånt brandbiler
De såkaldte hollændervogne fra Holland (det er ikke et tilfældigt sammenfald – bilernes pansring er opfundet dér, red.) er netop ankommet.
»De er blevet kørt den strækning på 1.200 kilometer ved hjælp af danske politifolk og ankom her i nat. De bliver forsynet med danske nummerplader, så forsikringsforholdene er i orden, og så er de ellers ved at blive sat ind her, efterhånden som vi får personale uddannet til at køre dem«, siger politi-talsmanden.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Sad lige og så politikens galleri fra begivenhederne: http://politiken.dk/fotografier/billedh ... 259289.ece?
Kunne ikke lade være med at nyde billedet >>

Hvor er det dog ULTIMATIVT FRYD, at han bliver ramt af egne brosten. Havde jeg været der, havde løbet ud og råbt: "FRYYYYYYYD FUCKING HIPPIE SVIN". Måske er jeg kynisk og kold, men fuck hvor det fryder mig at se sådan et svin ligge og bløde. De er jo ikke normale de fuck-ups.
Kunne ikke lade være med at nyde billedet >>

Hvor er det dog ULTIMATIVT FRYD, at han bliver ramt af egne brosten. Havde jeg været der, havde løbet ud og råbt: "FRYYYYYYYD FUCKING HIPPIE SVIN". Måske er jeg kynisk og kold, men fuck hvor det fryder mig at se sådan et svin ligge og bløde. De er jo ikke normale de fuck-ups.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hvis jeg havde en mursten fra Ungdomshuset ville jeg...
(det kunne blive en ret fed leg det her)
... få den muret ned i mit toilet så jeg kunne ytre til alle at jeg jævnligt sked på Ungdomshuset
(det kunne blive en ret fed leg det her)
... få den muret ned i mit toilet så jeg kunne ytre til alle at jeg jævnligt sked på Ungdomshuset
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
night_hawk
Sving lige her forbi og tag mig under armen inden du gør det. Intet ville fryde mig mere end at være med til det.DjMail skrev:hvis jeg fik en sten fra ungdomshuset, ville jeg løbe (læs. gå meget hurtigt) over til Fedtebrødet og jerne den sten ind gennem vinduet og skrige RYD FEDTEN...I KAN BO PÅ HAVNEN!!!
jeg vil også gerne donere et par lorte bare så man kan sige man var derQrazyLeg skrev:Hvis jeg havde en mursten fra Ungdomshuset ville jeg... få den muret ned i mit toilet så jeg kunne ytre til alle at jeg jævnligt sked på Ungdomshuset