Ungdomshuset (og alt deres lort!)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg må fanme sige jer et positivt overrasket over det danske politi de har virkelig læst på lektien og gør det virkeligt svært for demostranterne at gøre noget. Det er fanme cool at se at vi har et så godt politi korps i dk!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeps.. det ser ud til at de har nogenlunde styr på demonstrationen lige nu.. :) Det er lækkert at se.. :)

14:25
Ifølge en anonym lokomotivfører hos DSB S-tog har samtlige loko-førere netop fået besked på at orientere politiet hvis de ser ”aktivistlignende typer” i togene. Lokomotivføreren kontaktede Modkraft.dk fordi han ikke mente at det var et rimeligt krav, hverken overfor aktivister eller loko-førere.
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Nej sjovt nok ikke. Der var jeg slet ikke mødt på arbejde.

Men lad os takke de autonome for ikke at misbruge mobiltelefonerne. Tænk hvor mange bombetrusler de kunne have ringet ind og smadret hele myldretidstrafikken.

For uanset om man tror på det eller ej, så ville jeg ikke selv køre igennem Nørreport, hvis jeg vidste, at der var ringet en bombe ind, selv om det nok var en autonom amøbe, der havde gjort det.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

TheJackal skrev:Så også et klip hvor der render en knægt på 12-13 år rundt mellem politiet... hvad fanden laver han der..? Der er nogle forældre der ikke passer deres "job"..
Ja, det var fandeme fucked - hende soen med en brun dynejakke, der hele tiden ville stå og vinke bag TV2s reporter var fandeme også næveindbydende.
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Det er da totalt latterligt at de har fået 12 millioner til at købe et hus,men alligevel vil de have det! hvad sker der?
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Var det ikke fonden bag Ungdoms huset der ville gi 12 mil for huset men fader gruppen ville ikke sælge??
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jo..men kommunen havde fundet et andet hus til dem som de kunne købe.. Og brugerne syntes også det var et fint hus, men de ville max give 1 kr.. Kegler..! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Indlæg af HurriJ- »

syntes de piver for meget..

Håber de får mange i fængsel :)
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

nesia

Indlæg af nesia »

Fredetheman skrev:http://www.konservativungdom.dk

- I rest my case :D
Er du også KU'er?

I såfald er vi to.

Flot aktion af AKS 8)
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Ville ønske at det danske politi havde haft tilladelse til at bruge strøm pistoler.. Så havde de skide unge fanme ikk været så kæphøje.. Tror nok de ville klappe kæften, når politiet kom stormende med strømpistoler.. :D

Synes seriøst det er en flok flæbende møg unger som render rundt derover lige pt..
"Buhu, vi må ikk købe et hus til 12mil for en 1kr.." Jeg kan sq hellere ikk komme og sige at jeg ville købe Jomfru Ane Gade for 1kr, og så regnede med at det bliver accepteret, og da slet ikk hvis jeg kommer og blokere hele lortet og gør modstand..

De fik chancerne for at købe et nyt hus, og nu burde det fanme var nok.. Nu skal de ikk have flere chancer..
Billede
BilledeBillede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nu er 1 kroner for jomfru ane gade jo også direkte overpris.
Gaden er så billig at den ikke kan købes kontant
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvor er Pono henne? Jeg kan se, at hans sidste indlæg er skrevet den 26. februar, så er han taget en tur til Nørrebro for at demonstrere :D

...
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

http://www.aktivist.nu/
Er der ikke nogen der kan ligge den side ned??

Genindtag Ungdomshuset
Kampen er i gang. Politiet mister kontrollen! Slaget står om gaderne! De har taget vores hus! Nu tar vi hele byen!
Taget fra siden..

Så skal vi gå rundt og smadre dem hvis de ik skrider fra gaderne. :twisted:
tykke

Indlæg af tykke »

de har ingen virkeligheds fornemmelse de forbandede hippier.. klip jeres garn og få et arbejde!!!

kan vi ikke tvinge dem til at bo på grønland eller lign.? så kan de sgu drikke og ryge med de stive eskimoer og besætte deres igloer!
tykke
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com

Indlæg af Vega »

ThomazMix skrev:der også bliver ballade ude i Brøndby i aften..
Men det blev der ikke 8O

Vi må vente til næste gang fede john og hans leverpletter kigger forbi
http://www.bt.dk/article/20050922/KRIMI ... 3863473440
Brugeravatar
yeah
Geografisk sted: Lige her!

Indlæg af yeah »

JEG HADER DE HIPPIER!!!!

Man hører en 16 årig knægt udtale sig til tv2news:
"Vi skulle jo gerne kunne løse det her fredeligt, jeg har helt klare grænser for vold! min grænse stopper ved molotowcoktails"

Den knægt skulle prygles fra nu og til dommedag! Der er en stakkels betjent der pt. ligger på rigshospitalet med forbrændinger efter sådan en brandbombe... Tænk lige over det - politiet har et job hvor de skal opretholde lov og orden samt passe på den danske befolkning INCL. hippier! hvis en af ungerne får een af deres egne brosten i hovedet har politiet pligt til at trække dem væk og give dem den bedste behandling og få dem afsted til sygehuset. De fatter jo ikke en fucking skid de aber... De havde jo lavet fald-lemme inde i huset så betjentene skulle falde gennem etagerne... hvad er det for nogle syge mennesker som tror at en betjent der går på arbejde og gør sit job, er en direkte fjende for dem...

Vold avler desværre vold!

MEN UnitedPublic - her må jeg sgu bakke op :-) sæt sneblad foran et par PMV'er og få ryddet de gader i stedet for de der fesne hollændervogne. Og så ellers bare ud med skjolde og grøn kæde!
Hehe - og såfremt de ikke er i uniform er det vel ikke kombattanter jfr. Geneve? så har de vel ikke krav på krigsfangebehandling :evil:

Spøg til side - bottom line - fatter ikke de mennesker der ikke kan se i et lidt større perspektiv og forstå at de er nødt til at tage del i samfundet.

Godt huset er ryddet - men idioterne er jo desværre ikke væk....
-> !!! Music is my language !!! <-
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

endelig!!!

FIGHT BACK!

"En læser skriver til ekstrabladet.dk: 'I Møllegade har nogle aktivister fået tæsk, samt fjernet deres bukser at lokale beboere, som ikke vil finde sig i mere vold og ballade. Nørrebro har fået nok af ballademagere.' "

Mere her: http://ekstrabladet.dk/112/article276992.ece

Jeg melder mig fanme gerne under fanerne til at smaske de fucking møgunger
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Indsæt hjemmeværnet med knebler de koster ikke nær så mange penge som militæret vil gøre, gi' den lektion i at slå først og stil spørgsmål senere og omring hele nørrebro og tag alt til fange som er på gaden. Så må folk bare opholde sig indendøre eller I don't really care, bare få ryddet de snot unger væk.

Og må Master Fatman dø en langsom død for at sige på Direkte national tv i DMA 07 at han støtter aktivisterne..
He who dies with honor is a dead man!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Nu var DMA heldigvis så elendigt, at jeg ikke tror der er nogen, der har kunne tage det program seriøst. En lad måde at prøve at disse TV2 på, og naturligvis skulle der et par aktivistkommentarer ind.

Så da Master Fatman udtalte sig tror jeg ikke der var ret mange, der var vågne alligevel til at opfatte, hvad den store mand sagde.

DF vil sende regningen for det smadrede gymnasium til Fonden Jagtvej 69. Jeg mener man burde lave kollektivt søgsmål på samtlige anholdte, og lade dem betale for skaderne og politiets kommende overarbejdsudbetalinger.

Søndagsrapporten var ganske underholdende igår. Samtlige forældre, der har haft børn under 18 år til at deltage i demonstrationer, vold og hærværk burde få lov at betale børnepengene for de sidste mange år tilbage, da de ikke er gået på børneopdragelse.

Bryder mig normalt på ingen måde om Martin Geertsen, men han havde ret i går, da han sagde, at han ikke kunne forsvare, at nogle unge uden interesse i det danske samfund, kun deres eget, skulle springe køen over til et nyt hus.

Knud Foldschack var også ganske underholdende igår. Mage til mundlort den mand kan lukke ud. Som advokat burde han kende til ejendomsret og erstatningspligt, og hvordan man bør gebærde sig i det danske samfund.

Jeg tror generelt ikke, at folk havde haft det store problem med Ungdomshuset, hvis det var blevet drevet som en virksomhed forstået på den måde, at de levede op til de danske regler og love. Som for eksempel ikke at lave hærværk og vold, samt betalte deres regninger.

I stedet har ungdomshuset været et fristed, men hvorfor skal jeg gennem skatten være med til at betale for hospitalsindlæggelser af de autonome, når de på ingen måde har valgt at være en del af det danske samfund (greelt skrevet).

Jævn Ungdomshuset med jorden. Indse at en epoke er forbi, hvor man kunne blæse på privat ejendomsret og indtage en andens bopæl eller ejendom, og så burde Nørrebro beboerne glæde sig over de værdistigninger en rydning af ungdomshuset vil medføre.
Besvar