Kun hvis jeg kommer kørende i den vejbane...Maunus skrev:Gad viden om jeg må gå på gade og fumle et stykke tygge gummi op af lommen mens jeg går så? >: |
Forbudt at snakke/sms mens man går.. :S
Redaktør: Moderators
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
[delte lige mit indlæg op til ære for ThomazMix ]

Helt sikkert du har samme skyldfølelse - ingen tvivl der.
Jeg mener blot at man plejer at lave forbud når problemerne opstår. Da der var oliekrise lavede man bilfri søndage i en tid med søndagskøreture og ordet søndagsbilist var på sit højeste. Jeg tror ikke det er det sidste vi ser til teknologiforbud. Men faktisk er der også lavet teknologifremskridt i mobiltelefonhenseende. I dag må vi bruge mobiltelefonen på sygehuset i modsætning til før. Så bonus der (medmindre man er portør og fører en sygeseng eller kørestolsbruger... så er man jo trafikant). Og i bund og grund kunne man jo egentlig bare lige stoppe op og så lige tage telefonopkaldet.
Anyway. Ville bare lige præcisere
Helt sikkert du har samme skyldfølelse - ingen tvivl der.
Jeg mener blot at man plejer at lave forbud når problemerne opstår. Da der var oliekrise lavede man bilfri søndage i en tid med søndagskøreture og ordet søndagsbilist var på sit højeste. Jeg tror ikke det er det sidste vi ser til teknologiforbud. Men faktisk er der også lavet teknologifremskridt i mobiltelefonhenseende. I dag må vi bruge mobiltelefonen på sygehuset i modsætning til før. Så bonus der (medmindre man er portør og fører en sygeseng eller kørestolsbruger... så er man jo trafikant). Og i bund og grund kunne man jo egentlig bare lige stoppe op og så lige tage telefonopkaldet.
Anyway. Ville bare lige præcisere
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!