Politi og fulde mennesker
Redaktør: Moderators
LOL! Du pissede ikke på en politistation..pono skrev:Minder mig om capot i 03 eller var det 04, da jeg kom til at pisse på en lygtepæl foran en politistation (tror jeg det var)
Fik en bøde og fik fortalt, at jeg ikke skulle komme her og pisse på sjællland, når jeg kom fra jylland
Det var i køen foran IN.
Der holdt en patruljevogn med 3 betjente ved. Den gik du så elegant lige forbi og hen til væggen af IN og gav dig til at pisse...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Det var mig, FrZ og Feffe, der pissede op af politistationen på Lolland/Falster...
Vi når lige præcis ind i bilen igen, så kommer der er en uniformeret betjent ud... Pludselig havde vi allesammen sæler på meget hurtigt og trillede pænt videre
Pænt griner, at ingen af os fangede, at det var en politi station før vi rent faktisk var igang med det...
Vi når lige præcis ind i bilen igen, så kommer der er en uniformeret betjent ud... Pludselig havde vi allesammen sæler på meget hurtigt og trillede pænt videre
Pænt griner, at ingen af os fangede, at det var en politi station før vi rent faktisk var igang med det...
Vi var to biler, mener også der var andre drenge med til det... Men helt ærligt, det var jo også bare en rød murstensbygning - den var dårligt skiltet.. hehe.dwr skrev:Det var mig, FrZ og Feffe, der pissede op af politistationen på Lolland/Falster...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Den bil vi var i var:
Dig, mig, Feffe, HK (min kammerat) og en mere... sensei tror jeg...
Det var kun vores bil der var der på det tidspunkt..
Derudover var der jo også Nacho's psyko-honda
og bykovsky's mener jeg..
Så 3 biler må det blive..
Dig, mig, Feffe, HK (min kammerat) og en mere... sensei tror jeg...
Det var kun vores bil der var der på det tidspunkt..
Derudover var der jo også Nacho's psyko-honda
Så 3 biler må det blive..