manden begynder at sige ting som "Hvorfor fanden spiller i så smarte?, Skal i havde nogle tæsk?" osv, det er faktisk ret god underholdning når folk siger sådan ting når de ikke engang kan stå selv
Nogle der har lignende klip liggende ?
Redaktør: Moderators
Hahaha!!!! Hvor er det godt!D3FrozTt skrev:tror jeg har linket til den et andet sted men jeg kan sku ikk finde det så her er den igen
en evig klassikker
stive østeuropæere, et stykke træ og en cykel:
http://www.youtube.com/watch?v=CsaZ3dAVvnw

De skulle nok ha flyttet træet en anden dagD3FrozTt skrev:tror jeg har linket til den et andet sted men jeg kan sku ikk finde det så her er den igen
en evig klassikker
stive østeuropæere, et stykke træ og en cykel:
http://www.youtube.com/watch?v=CsaZ3dAVvnw
Ace skrev:Bare spørg FRZ hvad der sker når man prøver at spille smart og vil løbe fra politiet... :/
dwr skrev:Haha... "**<dwr>** jeg bløder totalt... Du fatter ikke hvad der skete efter vi tog afsted fra jer... Jeg er blevet kørt ned af politiet..... tror jeg nok... Hvor er I? VI SKAL FESTE!"
citat: frz
... eller FrZ, der står og vander planter med haveslangen foran McD, mens en hel børnehave glor på fra legerummet, som FrZ står foran...
God griner..
QrazyLeg skrev:Jeg er også blevet ringet op af FrZ en nat kl. 2:30. Samtalen gik med en lidt vrøvlende FrZ, der spurgte mig til råds om hvad han skulle gøre. Den fest han havde været til, var han åbenbart blevet ladt i stikken. Dilemmaet gik på om han skulle blive i huset, hvor han var alene med resten af sprutten eller om han skulle tage en taxa ned til de andre. Han vidste dog ikke lige hvor de befandt sig, og derfor ville han da lige høre om undertegnede vidste hvor de var.
I og for sig er der intet galt i at ringe til nogen for lige at forhøre sig. Men for de udenforstående i distancer mellem FrZ og jeg så bor vi i hver vores ende af landet, og jeg kendte absolut ingen fra den privatfest. Men jeg er da glad for at være anset som en med styr på tingene, selvom jeg ikke har noget med det at gøre. Dog sætter det nok lige mine evner på en lille pidestal, som de kun kan falde ned fra igen
Drikker jeg for meget? Hmm... Naaaah.... Det kan man jo ikke.. Desuden er virkeligheden en illusion skabt af mangel på alkohol! - Tænk over denPsyClone skrev:Ja, ham tubbefar har det med at ringe de mærkeligste tidspunkter.
Jeg er nogle gange blevet ringet op af ham en aften/nat, hvor jeg overhovedet ikke kunne forstå hvad han snakkede om.
Dagen efter, ved han ikke at vi har snakket. Københavner stang!