Politi og fulde mennesker

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Todi

Politi og fulde mennesker

Indlæg af Todi »

Sad lige og så station 2, og der var en episode hvor politiet andholdte fuld mand fordi han ikke gad betale 40,- i en pølsevogn for sin mad :lol:
manden begynder at sige ting som "Hvorfor fanden spiller i så smarte?, Skal i havde nogle tæsk?" osv, det er faktisk ret god underholdning når folk siger sådan ting når de ikke engang kan stå selv :)

Nogle der har lignende klip liggende ? :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg så det godt :D Han var ikke specielt fuld... :roll:
BØH
Todi

Indlæg af Todi »

Var han ikke specielt fuld ? :o

Da de to politifolk ville rejse ham op faldt han ind i pølseboden ?
- Han så altså rimelig fuld ud, men nvm :P
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Det kunne have været mig !
Slet mig
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Jeg tror du skal mærke ironien i det han skrev Todi..
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

GamBi skrev:Det kunne have været mig !
Det var som at se mig lørdag aften, stod dog pænt og snakkede med de 4 betjente :) haha.
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

amh skrev:
GamBi skrev:Det kunne have været mig !
Det var som at se mig lørdag aften, stod dog pænt og snakkede med de 4 betjente :) haha.
Ja, snak pænt! Alt andet går bare galt.
Slet mig
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

tror jeg har linket til den et andet sted men jeg kan sku ikk finde det så her er den igen

en evig klassikker
stive østeuropæere, et stykke træ og en cykel:
http://www.youtube.com/watch?v=CsaZ3dAVvnw
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

D3FrozTt skrev:tror jeg har linket til den et andet sted men jeg kan sku ikk finde det så her er den igen

en evig klassikker
Hahaha!!!! Hvor er det godt!
Slet mig
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Ha ha! Fuck hvor konge..
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Todi skrev:Var han ikke specielt fuld ? :o

Da de to politifolk ville rejse ham op faldt han ind i pølseboden ?
- Han så altså rimelig fuld ud, men nvm :P
Du har vist aldrig været til CA-POT ;)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Bare spørg FRZ hvad der sker når man prøver at spille smart og vil løbe fra politiet... :/
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Haha... "**<dwr>** jeg bløder totalt... Du fatter ikke hvad der skete efter vi tog afsted fra jer... Jeg er blevet kørt ned af politiet..... tror jeg nok... Hvor er I? VI SKAL FESTE!"

citat: frz

... eller FrZ, der står og vander planter med haveslangen foran McD, mens en hel børnehave glor på fra legerummet, som FrZ står foran...
God griner..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Heh... Good ones

Jeg er også blevet ringet op af FrZ en nat kl. 2:30. Samtalen gik med en lidt vrøvlende FrZ, der spurgte mig til råds om hvad han skulle gøre. Den fest han havde været til, var han åbenbart blevet ladt i stikken. Dilemmaet gik på om han skulle blive i huset, hvor han var alene med resten af sprutten eller om han skulle tage en taxa ned til de andre. Han vidste dog ikke lige hvor de befandt sig, og derfor ville han da lige høre om undertegnede vidste hvor de var.

I og for sig er der intet galt i at ringe til nogen for lige at forhøre sig. Men for de udenforstående i distancer mellem FrZ og jeg så bor vi i hver vores ende af landet, og jeg kendte absolut ingen fra den privatfest. Men jeg er da glad for at være anset som en med styr på tingene, selvom jeg ikke har noget med det at gøre. Dog sætter det nok lige mine evner på en lille pidestal, som de kun kan falde ned fra igen :lol:

Beklager min gode FrZ men du er et oplagt omdrejningsemne i sådan en tråd, og jeg ved du kan tage det :wink:

CA-POT og politi er ligesom gin og tonic. Det sker det blandes, men man kan egentlig godt nøjes med den første del... Så har jeg ikke sagt for meget.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ja, ham tubbefar har det med at ringe de mærkeligste tidspunkter.
Jeg er nogle gange blevet ringet op af ham en aften/nat, hvor jeg overhovedet ikke kunne forstå hvad han snakkede om.

Dagen efter, ved han ikke at vi har snakket. Københavner stang! ;)
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Mon ikke klippet kan findes her, hvis man vil ofre sin computer og installere realplayer...

http://station2.tv2.dk/arkiv/
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

D3FrozTt skrev:tror jeg har linket til den et andet sted men jeg kan sku ikk finde det så her er den igen

en evig klassikker
De skulle nok ha flyttet træet en anden dag :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ace skrev:Bare spørg FRZ hvad der sker når man prøver at spille smart og vil løbe fra politiet... :/
dwr skrev:Haha... "**<dwr>** jeg bløder totalt... Du fatter ikke hvad der skete efter vi tog afsted fra jer... Jeg er blevet kørt ned af politiet..... tror jeg nok... Hvor er I? VI SKAL FESTE!"

citat: frz

... eller FrZ, der står og vander planter med haveslangen foran McD, mens en hel børnehave glor på fra legerummet, som FrZ står foran...
God griner..
QrazyLeg skrev:Jeg er også blevet ringet op af FrZ en nat kl. 2:30. Samtalen gik med en lidt vrøvlende FrZ, der spurgte mig til råds om hvad han skulle gøre. Den fest han havde været til, var han åbenbart blevet ladt i stikken. Dilemmaet gik på om han skulle blive i huset, hvor han var alene med resten af sprutten eller om han skulle tage en taxa ned til de andre. Han vidste dog ikke lige hvor de befandt sig, og derfor ville han da lige høre om undertegnede vidste hvor de var.

I og for sig er der intet galt i at ringe til nogen for lige at forhøre sig. Men for de udenforstående i distancer mellem FrZ og jeg så bor vi i hver vores ende af landet, og jeg kendte absolut ingen fra den privatfest. Men jeg er da glad for at være anset som en med styr på tingene, selvom jeg ikke har noget med det at gøre. Dog sætter det nok lige mine evner på en lille pidestal, som de kun kan falde ned fra igen
PsyClone skrev:Ja, ham tubbefar har det med at ringe de mærkeligste tidspunkter.
Jeg er nogle gange blevet ringet op af ham en aften/nat, hvor jeg overhovedet ikke kunne forstå hvad han snakkede om.

Dagen efter, ved han ikke at vi har snakket. Københavner stang!
Drikker jeg for meget? Hmm... Naaaah.... Det kan man jo ikke.. Desuden er virkeligheden en illusion skabt af mangel på alkohol! - Tænk over den
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Minder mig om capot i 03 eller var det 04, da jeg kom til at pisse på en lygtepæl foran en politistation (tror jeg det var)

Fik en bøde og fik fortalt, at jeg ikke skulle komme her og pisse på sjællland, når jeg kom fra jylland :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det var til julefrokosten i '03. Nærmere bestemt 13. december 2003

Genoplev minderne her

I grunden var det sgu en ret fed weekend dengang. Jeg stod op, stadig stiv som enhver svensker set inden for dette riges grænser og tog direkte med toget til Valby. Jeg fik lige sovet 1½ time i toget, hvilket nok egentlig reddet min lørdag aften på øen :)
Senest rettet af QrazyLeg 21 feb 2007, 00:06, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar