Køb af Ipod
Redaktør: Moderators
Køb af Ipod
Dav
Jeg står og skal til USA meget snart, og så vil jeg høre jer, om i ved, hvad priserne på Ipods ligger på derovre? Kan man spare penge? Har prøvet at tjekke Apples hp ud, men syntes ikke rigtigt, det hjalp.
-
Jeg står og skal til USA meget snart, og så vil jeg høre jer, om i ved, hvad priserne på Ipods ligger på derovre? Kan man spare penge? Har prøvet at tjekke Apples hp ud, men syntes ikke rigtigt, det hjalp.
-
Re: Køb af Ipod
Jeg købte en 30 GB iPod i USA i april sidste år, og sparede godt 1000 kr så vidt jeg husker.pono skrev:Dav
-

Well.. Jeg regner ikke med at transportere al min musik rundt med mig hele tiden...
Jeg har de sidste par år levet med en 1GB Shuffle, så en 8GB Nano vil være mere end rigeligt.
Det eneste tidspunkt jeg kunne få brug for mere end 8GB ville være hvis jeg skulle til udlandet i meget lang tid - f.eks. som når man tager på sæson i et skiresort.
Jeg har de sidste par år levet med en 1GB Shuffle, så en 8GB Nano vil være mere end rigeligt.
Det eneste tidspunkt jeg kunne få brug for mere end 8GB ville være hvis jeg skulle til udlandet i meget lang tid - f.eks. som når man tager på sæson i et skiresort.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ja, det kan jeg vel kun give her ret i
Nu skal jeg selv være afsted en hel skisæson næste år, men der kommer bærbaren med, så tror købet falder på en 8 gb nano
Men jeg har tænkt mig at købe nogle med hjem til de af mine venner, som gerne vil købe en. Så må det da være ulovligt at købe hjem, når det ikke er til eget forbrug?
Men jeg har tænkt mig at købe nogle med hjem til de af mine venner, som gerne vil købe en. Så må det da være ulovligt at købe hjem, når det ikke er til eget forbrug?
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
jeg har en 30 gb video ipod.. og den er lige tilpas stor nok til tv serier.. musik videoer.. og en god portion musik.. og så har jeg den nye shuffle i grøn
som jeg bruger når jeg cykler til og fra arb., træning osv..
hvis du siger du køber mange cd'er så vil jeg helt sikkert rådde dig til at købe video ipod med 30 - 60 gb, af 2 grunde:
- for det første er det nemmere at lade itunes opdatere dit bibliotek automatisk.. og så er du sikker på at du har al din musik med dig..
- dernæst er video funktionen en fed detalje, og specielt på ferier osv.. da man kan sætte den til tv'et.. jeg har brugt min meget på vore ferier.. til bla. TMF yearmixes, og druk på hotel værelset..
hvis man nu ikke har det vilde højtaler anlæg med.. kan tv'et spille tilpas højt.. gennem ipod'en...
derudover er den nye shuffle PIVfrÆK! jeg er helt forelsket i min..
God tur m8, send postkort...
hvis du siger du køber mange cd'er så vil jeg helt sikkert rådde dig til at købe video ipod med 30 - 60 gb, af 2 grunde:
- for det første er det nemmere at lade itunes opdatere dit bibliotek automatisk.. og så er du sikker på at du har al din musik med dig..
- dernæst er video funktionen en fed detalje, og specielt på ferier osv.. da man kan sætte den til tv'et.. jeg har brugt min meget på vore ferier.. til bla. TMF yearmixes, og druk på hotel værelset..
derudover er den nye shuffle PIVfrÆK! jeg er helt forelsket i min..
God tur m8, send postkort...
Du kommer i hvert fald til at betale told, hvis du køber for mere end 1350 kr i USA, uanset om det er til dig selv eller andre.pono skrev:Ja, det kan jeg vel kun give her ret iNu skal jeg selv være afsted en hel skisæson næste år, men der kommer bærbaren med, så tror købet falder på en 8 gb nano

Hvis man bliver stoppet i toldenKazo skrev:Du kommer i hvert fald til at betale told, hvis du køber for mere end 1350 kr i USA, uanset om det er til dig selv eller andre.pono skrev:Ja, det kan jeg vel kun give her ret iNu skal jeg selv være afsted en hel skisæson næste år, men der kommer bærbaren med, så tror købet falder på en 8 gb nano
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jesh :FrZ skrev:Hvis man bliver stoppet i toldenKazo skrev:Du kommer i hvert fald til at betale told, hvis du køber for mere end 1350 kr i USA, uanset om det er til dig selv eller andre.pono skrev:Ja, det kan jeg vel kun give her ret iNu skal jeg selv være afsted en hel skisæson næste år, men der kommer bærbaren med, så tror købet falder på en 8 gb nano

Tro mig, alt emballage og prismærker blev i USADjMail skrev:Man kan jo bare sende emballagen til DK med US postal / PostDK og så tage sin nye ipod/digital parabol/hest eller hvad men nu køber - med i gennem tolden.
Det er tolderen som skal bevise at du har købt den i udlandet, og hvem har ikke en digital parabol/hest/ipod der hjemme i forvejen hehe

Skal til at have en ny MP3 afspiller og så tænkte jeg lige ville forhører mig herinde, jeg er nemlig kommet frem til 2 alternativer
Det ene alternativ er en Ipod (Nano tror jeg det bliver)..
Det andet er et alternativ jeg egentlig kun har hørt godt om, det er en Sansa Fuze fra Sandisk som jeg egentlig kun har hørt godt om (Her er anmeldelse blandt andet http://www.komputer.dk/polopoly.jsp?d=522&a=9701)
Men hvad mener i?? Har i andre gode forslag?
Det ene alternativ er en Ipod (Nano tror jeg det bliver)..
Det andet er et alternativ jeg egentlig kun har hørt godt om, det er en Sansa Fuze fra Sandisk som jeg egentlig kun har hørt godt om (Her er anmeldelse blandt andet http://www.komputer.dk/polopoly.jsp?d=522&a=9701)
Men hvad mener i?? Har i andre gode forslag?