Deep purple til Jelling festival

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
pono
devarjokendte.dk

Deep purple til Jelling festival

Indlæg af pono »

Hej med jer

Nogen af jer, der skal til Jelling i år? Jeg har virkelig indtrykket af, at det er en meget meget dårlig festival, men legenderne kommer. Deeeep purpleee.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Du kan bare ikke få nok af at ligge i usle øl-stinkende telte på regnvåde festivalpladser hva Pono! :D
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Er overbevist om, at jeg hader Jelling festival..Det lugter lidt af for små stive popdrenge/tøser... Men altså.. Deep Purple!
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Re: Deep purple til Jelling festival

Indlæg af LeG0lAsDK »

pono skrev:Hej med jer

Nogen af jer, der skal til Jelling i år? Jeg har virkelig indtrykket af, at det er en meget meget dårlig festival, men legenderne kommer. Deeeep purpleee.
Mig bekendt er deep purple ret ofte i danmark, så hvis du ikke orker jelling, så kan du jo bare vente til at de spiller andre steder i dk...
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Hey...

Så er det i weekenden, at det sker. Nogen herfra der kommer? The mighty mighty deep purple kommer
Besvar