Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Har siddet og rodet med min dab radio og søgt på p3s hjemmeside men kan ikke finde ud af om p3 findes på dab, Efter drs hjemmeside syntes jeg klart det fremgår nogle steder at der er p3 på dab.. men andre steder ser det ud til det der ikke er.
Er der nogen der ved om det findes eller ej ?
og i så fald hvilke "frekvens" det er på..
Smoker skrev:Har siddet og rodet med min dab radio og søgt på p3s hjemmeside men kan ikke finde ud af om p3 findes på dab, Efter drs hjemmeside syntes jeg klart det fremgår nogle steder at der er p3 på dab.. men andre steder ser det ud til det der ikke er.
Er der nogen der ved om det findes eller ej ?
og i så fald hvilke "frekvens" det er på..
På forhånd tak
Hvilken DAB-radio har du? Altså hvilket mærke er der tale om?
Nogle mærker finder ikke alle kanaler ved en normal søgning. Har været ude for at man nærmest skal "formatere" den ved at hive strømmen og så holde en knap inde, mens man sætter strøm til, for at den finder alle kanalerne i Danmark.
Omkring de manglende kanaler på DAB i Jylland, så er tricket at man på sin DAB radio holder "Auto tune" knappen inde i 3 sekunder, hvorefter radioen udfører en "full scan". Herefter vil de manglende kanaler dukke op.
Med venlig hilsen Lars Wallin, projektleder på DAB
Fand dette på jayjays link... og det funker bare - Tak for hjælpen !!
QrazyLeg skrev:Det var sgu da en smart lille sag den der adaptor. Er jo lige ved at overveje at bestille en og gå imod alle mine principper om Hifi-klubben
Der findes alternativer, der er flere der laver den type "adaptor" har ikke prøvet nogle af dem, men har set et par forskellige mærker
Jeg har ikke købt den endnu. Men overvejer det kraftigt. Det kan dog også ske jeg køber noget lignende hos Apple.dk - hvis jeg alligevel skal ind og smide nogle penge der.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright