Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
De kan ihvertfald ikke gøre det så billigt. Fordi de skal højst sandsynligt leje sig ind på et net fra enten TDC, Sonofon, Telia eller 3Mobil . Og med deres priser for at være MVNE (Minor Virtual Network Enabler) kan det ihvertfald ikke lade sige gøre.
De kan ihvertfald ikke gøre det så billigt. Fordi de skal højst sandsynligt leje sig ind på et net fra enten TDC, Sonofon, Telia eller 3Mobil . Og med deres priser for at være MVNE (Minor Virtual Network Enabler) kan det ihvertfald ikke lade sige gøre.
Hmm - ja, men de skriver jo:
"Maxtalk er i sig selv ikke en teleudbyder, men en storkunde hos andre teleudbydere. Via vores storkunde aftaler i flere af danmarks største selskaber, vidergiver vi tilbud til den private bruger som ellers ville være umulige at få fat i."
Hmm - ja, men de skriver jo:
"Maxtalk er i sig selv ikke en teleudbyder, men en storkunde hos andre teleudbydere. Via vores storkunde aftaler i flere af danmarks største selskaber, vidergiver vi tilbud til den private bruger som ellers ville være umulige at få fat i."
har ikke gidet tjekke deres side, men storkunde aftaler som udbydes til andre kunder er ikke unormalt. DLG har f.eks en sådan aftale med tdc på både internet og telefoni.
DjMail skrev:har ikke gidet tjekke deres side, men storkunde aftaler som udbydes til andre kunder er ikke unormalt. DLG har f.eks en sådan aftale med tdc på både internet og telefoni.
True... Men nu er det tilsyneladende kun et lille ApS selskab så jeg tvivler stærkt på det... Og havd er det for nogen support tider... 11:00 - 14:00 Virker ikke vildt professionelt. Desuden ville nogen af de store EDB-netaviser nok ha' skrevet om hvis en eller anden mastodont havde købt en stor kunde aftale for at lave en mvne...
sikkert cokeline, men ikke det jeg kommenterede. Der var bare en forkert udtalelse om muligheden for at komme ind på markedet via en storkunde aftale - som var forkert.
Starter lige med at sige, jeg ville ikke oprette hos dem.
Skyd mig hvis i har løst, men kommer lige med noget info fra da jeg stod i TDC her i sommers.
Hvis du har mobil ekstra koster 30 kr kan du få fri sms 99 ja det er ikke noget nyt, men for 99 kr mere fri tale til andre der benytter sig af TDC net mobil og fastnet tlf. Det vil sige omkring 50 % af alle nr for 230 kr.
De har vist også noget til 399 der hedder maxtale som gælder til alle. men husk lige at læse de der *
kombineret med at det ser lidt amatøragtig ud vil jeg ikke så meget som overveje det.
Hmm - kan du da nævne nogen der er billigere??
Telefonerne er jeg ligeglad med - det er abbonementet jeg tænke på...
Fri tale og sms til alle numre i dk. for 399?
ved f.eks telia har deres tilsvarende On abbonement begrænsningen at det kun er til fastnet og telia mobiler... og ved tdc gir man 500 for samme løsning... men med småt står der jo så ligen opkaldsafgift på 29 øre (eks. ca. 150 kr for 500 opkaldsforsøg)
Må indrømme jeg ikke har set noget billigere...
Men ja - holder mig ind til videre osse væk - hvis der kommer noget positiv respons i medierne senere vil jeg overvej det...
slap dog af folk.. har i slået en kødprut i bukserne eller hvad?
jeg gav bare min umiddelbare mening!!!
men kan da kigge lidt på det..
hvis vi f.eks sammenligner deres max minut med cbb's minut løsning.
cbb er smule dyrere ved de fleste punkter men der kan man til gengæld få gratis sms til 99kr eller hvad det nu koster.. ved maxtalk er tingene en smule billigere men du skal til gengæld betale et abonnement på 99kr. penge du jo egentlig ikke får noget for.
nu kender jeg ikke alle de forskellige teleudbyderes tilbud og gider sgu heller ikke undersøge dem..
og hvis i ligger mærke til hvad jeg egentlig skrev.. "specielt billigt" så siger jeg jo heller ikke at det ikke er billigt.. JEG synes bare ikke det helt vildt overdrevent billigt.. okay?