Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Muhahaha jeg elsker når folk fucker med de højrøvede amerikanere - det bringer minderne tilbage til den superbowl der var efter 9/11 hvor alle snakkede om at sikkerheden var totalt i toppen og alligevel var der en streaker på banen
Denne gang noget lidt mere ulovligt men stadig pisse skægt hvis i spør mig.
Ja, det er underholdende, og bare det de kommer igennem, de kunne jo sikkert været kommet længere end lige til flyet der til, og i såfald placere bombe osv. Ret skræmmende...
Men hvis de endelig vil havde det af skal de blot bruge det nye Nano produkt.
Mit post var skrevet som en spøg for at få visse folk til at reagere, og det lykkedes.
Nogle brugere sidder fandeme klar ved tastaturet, som piranaer der skal til at fortære en okse, der ikke klarede det over floden. Selv ved de mindste fejl
Uanset om Photoshop eller Paint Shop Pro smækker jeres røde numser, så er det fake. DET HAR JEG LÆST MIG TIL. (Ja, jeg kan godt læse... Når jeg gider.)
Det er bare et (gammelt) "gimmick" for at få folk til at sige "AAAAAAAAAH" og "UUUUUH".
Jeg skriver gåseøjne omkring gimmick fordi at det ikke er et gimmick.
Jeg ved bare ikke hvad jeg ellers skal kalde det.