Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Aisa skrev:HAHA...Stikker skam ikke halen mellem benene. - Synes bare ikke det er spændende, at mixe musik i en niche-genre. - Havde faktisk regnet med at der blev fundet ét eller andet kommercielt hit, lagt en acapella og evt. en instrumental op, som alle så kunne gå ud fra og så kunne man så mixe det hén i whatever genre, som man nu følte for. - Synes da det kunne være enormt spændende, at høre en hip hopper eler technofreaks bud på, hvordan Britney Spears skulle lyde. (langt ude eksempel, but you get the picture!) - Det er nogenlunde samme metode som pladeselskaberne bruger, når de udskriver remix-konkurrencer og derfor havde jeg måske forventet det samme. - Synes personligt ikke, at det er spændende, at alle henter den samme midi-fil og så bare lægger forskellige synths, strygere og beats på. - Men smag og behag.
Nu har jeg ikke så meget forstand på det med midi-filerne, men Aisas forslag lyder da ret grineren
nu var det mig der foreslog det, men vælg noget og jeg mixer det.! Aisa sig hvad du kunne tænke dig i stedet for at kritisere. Ingen kritik uden et alternativ.!
OK, men first of all: Der blev spurgt hvad jeg havde regnet med og det skrev jeg. - Det var ikke "at kritisere". - Jeg synes også jeres første forslag var fint, det var bare ikke noget for mig. - Det må jeg vel også gerne skrive, uden at blive kaldt en "arrogant hat"?
Kelis er fint med mig og i og med vi vælger et nummer som flere kender, så tror jeg også, at vi kan skabe lidt mere opmærksomhed om denne lille contest. - Godt valg!