Hey ca'ere
Jeg faldt lige over temasangen fra a-team i winamp, og kom i tanke om at det er 100 år siden jeg har set noget af det.
Jeg søger afsnit af a-team.. Enten hvis i kan lægge op eller i kender et godt sted at DL dem.. Skal siges at jeg ikke kan bruge torrent fordi mit net ikk er godt nok.
God vind i sejlene
The A-TEAM
Redaktør: Moderators
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
tjah.. hvis ikke du kan bruge torrents så kan jeg da råde dig til at give de små 300kr. de koster pr. sæson... jeg ejer selv sæson 1 og 2...
hvis du nu alligevel skulle få lyst til at bruge torrent.. så ved jeg du kan finde alle sæsoner i dvdrip på enten www.mininova.org eller www.thepiratebay.org
btw.. hvorfor siger du at du ikke kan bruge torrent fordi dit net ikke er godt nok.. men du gerne vil DL dem et sted..??? jeg forstår ikke???
hvis du nu alligevel skulle få lyst til at bruge torrent.. så ved jeg du kan finde alle sæsoner i dvdrip på enten www.mininova.org eller www.thepiratebay.org
btw.. hvorfor siger du at du ikke kan bruge torrent fordi dit net ikke er godt nok.. men du gerne vil DL dem et sted..??? jeg forstår ikke???
Grunden til at jeg ikke kan bruge torrents er at Nettet på både min egen, og mine forældres comp kører helt ned.. det vil sige til noget der er langsommere end et std 56k modem.. Jeg har prøvet at kigge på indstillinger osv men jeg kan sgu ikk finde ud af hvad der er galt.. Har aldrig fået downloadet en hel ting med torrent så min ratio kan ikk få skylden.
Det skal siges at det samme ikke sker hvis jeg downlaoder "normale" ting..
Det skal siges at det samme ikke sker hvis jeg downlaoder "normale" ting..
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Har du prøvet at kigge din maskine efter i sømmene? Det kræver enormt meget ram at dl med torrents.
Ligeså sker der det at en torrent vil forsøge at uploade sig selv med fuld skrald, hvis ikke den indstilles til andet. Dermed har du forhindret dig selv i at udnytte din båndbredde nedad fuldt ud.
Ligeså sker der det at en torrent vil forsøge at uploade sig selv med fuld skrald, hvis ikke den indstilles til andet. Dermed har du forhindret dig selv i at udnytte din båndbredde nedad fuldt ud.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Ligeledes vil enkelte routere så som Linksys wrt54g der er meget udbredt, logge alle ip forbindelser inden for de sidste 5 dage. Hvis man bruger torrent har man måske forbindelse til de første mange hundrede i løbet af en time. Så er det din router som dør.

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson