Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Tag lige og skriv, hvad nummer du er interesseret i. Der er mindst 17 cd'er med det danske navn Dance Chart. Formoder det er den nyeste du er ude efter, så jeg har rettet din overskrift.
chreddy1 skrev:nogen der har en trackliste til denne cd..?
Det ligger der allerede?
Du kunne evt. kigge i den SFV fil der følger med
jeg tænkte nu mere på om nogen ka uppe tracklisten eller sådan noget (eller evt. et back cover).. for ska se om jeg gider at bruge dl på den (har været ude for at Dancechart cd'erne var rent lort før)..
Mpdr3i skrev:Det vil da tage dage for mig at downloade. det er hele 3 stk. :O er der 3 CDer`?
Det er en dobbelt CD!
chreddy1 skrev:jeg tænkte nu mere på om nogen ka uppe tracklisten eller sådan noget (eller evt. et back cover).. for ska se om jeg gider at bruge dl på den (har været ude for at Dancechart cd'erne var rent lort før)..
Du kunne vel lette røven og tjekke Cdon.com eller lign?
Mpdr3i skrev:Det vil da tage dage for mig at downloade. det er hele 3 stk. :O er der 3 CDer`?
Det er en dobbelt CD!
chreddy1 skrev:jeg tænkte nu mere på om nogen ka uppe tracklisten eller sådan noget (eller evt. et back cover).. for ska se om jeg gider at bruge dl på den (har været ude for at Dancechart cd'erne var rent lort før)..
jeg har søgt på google på Dancechart 17 og der kom ingen trackliste.. (sry.. tænkte ik lige på cdon.com).. men prøver lige på den..
Det er en dobbelt CD!
Ku ikk sige det bedre!! Chreddy1 tænk dig nu om før du poster for satan da..