Apollo 11's månelanding

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Apollo 11's månelanding

Indlæg af vnL »

Da jeg skal skrive SSO om konspirationsteorier vil jeg gerne lidt ind på det med denne hersens såkaldte månelanding. Men jeg kan ikk huske hvad den dokumentar der blev sendt på TV2 engang hedder, er der nogle der lige kan fremtrylle det navn fra gemmerne, så jeg kan google lidt på det og se om jeg kan finde noget brugbart information og evt. dokumentaren.

På forhånd tak.
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

http://www.google.dk/search?hl=da&q=moon+hoax&meta= <-- så skulle du vidst have nok til en tid :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg mener programmet hed noget i stil med "Månelanding - fup eller fakta?" ...men er ikke helt sikker.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
naRf

Indlæg af naRf »

TheJackal skrev:Jeg mener programmet hed noget i stil med "Månelanding - fup eller fakta?" ...men er ikke helt sikker.. :)
Jeg vil også umiddelbart sige at programmet hed det.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg så en film på youtube der skød hele måne landings fup teorien i sænk... Kan desværre ikke huske hvad den hed, men prøv at kigge lidt rundt derinde...

YouTube er din ven. :)
Fuck Google. :D
Besvar