Virksomhedspræsentation

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Virksomhedspræsentation

Indlæg af Dj FreeLoad »

Så blev den endelig godkendt, vil hører hvad i synes.

http://download.yousendit.com/1039CE9069B99C88
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg kan godt lide den, men synes ikke kvaliteten af billederne er særlig høj. Måske fordi man sidder foran en computerskærm og ikke et almindelig billedrørstv, når man ser den.

Men godt arbejde. Kunne godt lide den måde bordfodbolden bliver flettet ind i annoncen, men på et tidspunkt sidder der to personer ved hver sin computer. Den ene sidder tilbagelænet, hvilket kan være godt nok, men for mig ligner en medarbejder, som ikke giver sig 100% i firmaet. Måske en detalje, men det er en detalje jeg kigger på, når jeg ser sådan en præsentation.

På samme måde som Telia mistede mig som kunde efter Jill for åben skærm i Big Brother fortalte, hvordan hun havde dyrket sex på et toilet med en kollega. Fint nok men jeg vil som kunde have, at virksomheden tager mig som kunde seriøst, og det er toiletsex midt i arbejdstiden ikke.

Men godt arbejde.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nesia

Indlæg af nesia »

3dotz skrev:... men på et tidspunkt sidder der to personer ved hver sin computer. Den ene sidder tilbagelænet, hvilket kan være godt nok, men for mig ligner en medarbejder, som ikke giver sig 100% i firmaet. Måske en detalje, men det er en detalje jeg kigger på, når jeg ser sådan en præsentation.
Damn har lige set den to gange mere for at finde det punkt og det er ikke lykkedes mig? Du må have falkeblik, hehe.

Jeg synes det er en yderst flot og professionel video.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Syntes den er flot lavet. Hvem er speaker? Syntes stemmen passer lige netop til "TopNordic" :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg synes speaken trækker resten af filmen ned, der er for meget accent i, til at fungere. Ihvertfald efter min mening.

De mest anvendte speakere har sjældent en udpræget accent.

Men ellers ser der squ godt ud, der var nogle små ting jeg lige ville have haft med, men kan ikke komme i tanke om den.

Må lige se den igen senere i weekenden og vende tilbage
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Måske lidt unfair med ham der sidder med ryggen mere tilbagelænet, men kig omkring 1 minut og 17. Det er en meget lille detalje.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Dj FreeLoad
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

amh skrev:Syntes den er flot lavet. Hvem er speaker? Syntes stemmen passer lige netop til "TopNordic" :)
Må ærlig tilstå, ved faktisk ikke hvem han er. Har bare fået Video,billeder, og lydklip.
Men vil da spørger om det, forsættelse følger.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

amh skrev:Syntes den er flot lavet. Hvem er speaker? Syntes stemmen passer lige netop til "TopNordic" :)
Hvor godt kender du TopNordic, siden speakeren passer lige netop til det firma? Hvad nu hvis det havde været en kvindestemme.

Generelt er den god, men der er ting jeg vil mene der skal tænkes lidt over:

Hvor meget information, der egentlig gives uden der er en suplerende tekst. Det er korrekt at billederne har en hvis samhørighed (kontekst) med det der bliver fortalt, men der er dele der er ret statistikpræget og tager fokus væk fra visionen med videoen, hvilket fører mig til næste punkt

Idéen med globusen er god, til gengæld bliver det forstyrrende i sin fremførelse. Da globusen ikke er et element i selve TopNordic, og dermed bliver en ekstern reference kan den tage fokus væk fra det der egentlig bliver talt om: Hvor stor virksomheden er, hvor mange medarbejdere og hvor den er placeret. Især de mange medarbejdere og antallet af byer gør det unødvendigt forstyrrende. Speaken kunne med fordel være startet efter globusens bevægelse var stoppet. Det havde i større grad holdt fokus på det talte.

I det der bliver sagt i videoen, så er det glimrende valg at lade ordstillingen "de bedste", "de førende" og blive gentaget så mange gange. Det gør at man sidder efterfølgende og har relationen til TopNordic til de bedste (inden for et eller andet. Mere om dette nu).

Skal man bruge det talte til at forklare hvad TopNordic specifikt kan udføre, så er der alt for mange informationer. Jeg kan ikke, selv efter at have set den et par gange, huske ret meget andet end "de bedste, førende osv". Så der har den overflod af informationer en ulempe.

"...at sætte strøm til alle indkøbs-, leverings- og serviceprocesser" skar lidt i øregangen. Jeg disse -s endelser er jeg ikke meget for i talesprog. I stedet havde jeg nok valgt at sige "... at sætte strøm til alle processer inden for indkøb, levering og service".

Det rigtig gode ved den er den varierede rytme. Det gør at den ikke flyver hen over hovedet på seeren/kunden. Billederne er gode, dog skal den nok renderes i bedre kvalitet, hvis den skal vises på en større skærm eller tv. Tempoet i speaken er roligt og holder pause på passende tidspunkter.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

er det noget du har lavet? :S Jeg synes der er mange gentagelser og synes egentlig ikke at budskabet kommer rigtig frem.! Jeg er helt fuldstændig enig i hvad qleg siger.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Dj FreeLoad
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Deejay_Wonder skrev:er det noget du har lavet? :S Jeg synes der er mange gentagelser og synes egentlig ikke at budskabet kommer rigtig frem.! Jeg er helt fuldstændig enig i hvad qleg siger.
Det ihvertfald blev godkendt, har brugt et gamle video edit program. Da jeg i tiderens morgen lave netparty videos (Ulead MediaStudio Pro 6.0)
Besvar