Burberry Skjorte

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Mail det er tit og ofte at du kører en tråd ud i noget ironisk / sarkastisk som du også har fået at vide før...

Spørgsmål? Kontakt mig over PM eller skriv i backstage area...
Senest rettet af Cokeline 31 jan 2007, 20:26, rettet i alt 1 gang.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Cokeline skrev:
Fairground skrev:Utroligt som man ikke må udtale sig herinde mere. Hvad jeg kan se så har champen fået al den hjælp han kan få da de shops der fører skjorten herhjemme er blevet nævnt og derfor kan jeg ikke se hvorfor man ikke må diskutere videre omkring om hvad man syntes om emnet!
Hmm det her har intet at gøre med udtalelse men nærmere et mode diktat!

Hvis du ville købe et original album med creamy oglavede en post herinde om nogen vidste hvor du kunne købe det.
Du ville i de første 10 post's fik at vide at det var bare noget lort og så er man satme svanset hvis man lytter til det.

I bund og grund kunne du ikke bruge det til en skid...

Eksemplet er måske lidt langt ude men jeg håber du forstår min pointe...

Han spurgte ikke i om hvad I synes om den men hvor han kunne finde den. Hvis han ville høre jeres mening så er jeg sikker på at han havde spurgt om det i samme tråd!

Og til Mail og Faiground... Stop med at køre det ud i et ironisk spor!
Hmmm går ud fra du faktisk kan læse så hvis du gad at gennemlæse de første 5 - 10 indlæg skriver folk(inkl. CyberZink og undertegnede) hvor disse skjorter kan købes! Så skal vi blive enige om at champen har fået svar på sit spørgsmål?

Hvis jeg nu gerne ville have Creamy's album og lavede et topic om det herinde og folk så fortalte mig hvor det kunne købes og derefter skrev at det var noget skrald tror jeg godt at jeg kunne købe albummet alligevel! Tror ikke det ville få mig til at bryde sammen at nogle folk på et internetforum ikke kunne lide den samme musik som mig!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

Jeg har været Creamy fan :D har alle deres album ORGINAL... hahahaha
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

fy ha bakko - bare fordi creamy bliver nævnt, skal du ikke begynde at snakke om dem. - Så kommer vores forum politi efter dig
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Fairground skrev: Hvis jeg nu gerne ville have Creamy's album og lavede et topic om det herinde og folk så fortalte mig hvor det kunne købes og derefter skrev at det var noget skrald tror jeg godt at jeg kunne købe albummet alligevel! Tror ikke det ville få mig til at bryde sammen at nogle folk på et internetforum ikke kunne lide den samme musik som mig!
Men det ville da ikke være vildt fedt, ville det?

Jeg kan se at han har fået den information han skal bruge for at finde skjorten.

Hermed lukker "forum politiet" topiced.

Tag den op i backstage area hvis i er uening med denne lukning.
Låst