Burberry Skjorte

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg syntes nu at G-Star plejer at bikse noget meget fedt sammen. Men ja der ligger en masse undergrunds butikker, hvor man kan få langt federe tøj end i alt det der mainstream ting.

Kunne ALDRIG finde på at købe noget med mærket Gucci LV osv. Fedt at ligne de 1500 andre man møder i byen hver weekend. Og som inderligt prøver at leve deres drøm ud, som går ud på at leve det såkaldte jetset miljø.
Og det gør de jo ved at poppe champagne til 500 kr flasken (50 kr i Netto) og helst ha så meget tøj på hvor der står Gucci
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Kymze

Indlæg af Kymze »

det er bare en hvid skjorte.. de har dem også i tøj og sko, der står der bare noget andet i nakken!

tøj er noget opreklameret noget.. det skal bare holde ens krop varm, og være praktisk. det er nemlig det jeg så godt kan li ved kansas!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Giv nu manden nogle steder at købe klunset. Og så kan I jo grine af dem der bruger penge på det bagefter, hvis I føler trang til det. Det er jo ikke Jeres penge.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

han har fået rigelig med steder at købe det.

Luk tråden hvis du finder diskutionen upassende, eller deltag eller hold dig uden for.
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

QrazyLeg skrev:Giv nu manden nogle steder at købe klunset. Og så kan I jo grine af dem der bruger penge på det bagefter, hvis I føler trang til det. Det er jo ikke Jeres penge.
som allerede sagt engang før sælges de illum og i kaftmann butikker. og det er de enste steder de forhandels så vidt jeg er informeret...

M.
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DjMail skrev:han har fået rigelig med steder at købe det.

Luk tråden hvis du finder diskutionen upassende, eller deltag eller hold dig uden for.
Det er korrekt han har fået et par steder, men det kunne jo være nogle lige kendte en hjemmeside, hvor den skjorte kunne købes. Og jeg vil sgu da ikke lukke en tråd, hvor en søger hjælp, trods den går off-topic, medmindre manden selv brokker sig eller siger han har fået den info han skal bruge.

Den sidste sætning fuckede vist op i datid, nutid... :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Kan kun give Zivago ret...

Han har ikke spurgt om hvad vi synes om den, men hvor han kan finde den i DK.

Med henblik på mærket er det vel komplet underordnet så længe man føler sig tilpas i tøjet.

Jeg må nok erkende at jeg også kigger på hvilket brand det er men finder jeg en fed tshirt i J&J (Hvor der ikke står J&J hen over brystet med skrift størrelse 72) køber jeg da også den.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Synes nu ikke den skjorte er så grim som f.eks de halstørklæder de laver.. For satan da! :mad:
BØH
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

må lige tjekke kaufmann ud eller Skotland når jeg skal der over.. Fedt nok i bare kan køre debatten helt af sporet, :lol:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Kalleanker nu kørte vi heller ikke en debat af sportet, vi skabte en debat - du stillede bare et spørgsmål :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Utroligt som man ikke må udtale sig herinde mere. Hvad jeg kan se så har champen fået al den hjælp han kan få da de shops der fører skjorten herhjemme er blevet nævnt og derfor kan jeg ikke se hvorfor man ikke må diskutere videre omkring om hvad man syntes om emnet!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Fair fordi det ikke er et forum det her, man skal fandme ikke diskutere ting eller lade en/et debat, diskution, spørgsmål udvikle sig.

Næh det du har her er et FAQ site.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Ja nu tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne bruge den her tråd, nogen der kender nogle fede tøj butikker i København skal nemlig derover og tilbringe det meste af vinterferien så kan jeg lige så godt bruge muligheden for at købe tøj derover..
Hr-Nilsson
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Hr-Nilsson »

FrZ skrev:Håber I er klar over, at det brand svarer i UK til at gå i Jack&Jones herhjemme.
ØØØØØØØØØØØØH????
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:Fair fordi det ikke er et forum det her, man skal fandme ikke diskutere ting eller lade en/et debat, diskution, spørgsmål udvikle sig.

Næh det du har her er et FAQ site.
Oh min fejl!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er iorden Fairground, men bare så du ved det til en anden gang
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

Jeg skriver kun rene facts fra nu af.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det er jo løgn... :D
BØH
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Fairground skrev:Utroligt som man ikke må udtale sig herinde mere. Hvad jeg kan se så har champen fået al den hjælp han kan få da de shops der fører skjorten herhjemme er blevet nævnt og derfor kan jeg ikke se hvorfor man ikke må diskutere videre omkring om hvad man syntes om emnet!
Hmm det her har intet at gøre med udtalelse men nærmere et mode diktat!

Hvis du ville købe et original album med creamy oglavede en post herinde om nogen vidste hvor du kunne købe det.
Du ville i de første 10 post's fik at vide at det var bare noget lort og så er man satme svanset hvis man lytter til det.

I bund og grund kunne du ikke bruge det til en skid...

Eksemplet er måske lidt langt ude men jeg håber du forstår min pointe...

Han spurgte ikke i om hvad I synes om den men hvor han kunne finde den. Hvis han ville høre jeres mening så er jeg sikker på at han havde spurgt om det i samme tråd!

Og til Mail og Faiground... Stop med at køre det ud i et ironisk spor!
Senest rettet af Cokeline 31 jan 2007, 20:21, rettet i alt 1 gang.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er fandme en sørgelig udvikling....
så snart folk går lidt off topic så bitches der....

og hva så om der opstår en diskution omkring det tøj mærke han ville have info om ?

Måske skulle moderatorne enten håndhæve denne regel eller også skulle folk holde deres kæft og lade tråden udvikle sig....
Låst