Carmen Electra i sex sadlen

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

Carmen Electra i sex sadlen

Indlæg af Sig-Mund »

Faldt lige over denne video, som efterhånden er lidt gammel. Men ses kan den altid.

Jeg vil næsten skyde på, at enhver mand med respekt for sig selv har fantaseret om hende på et tidspunkt, her er så lidt der kan hjælpe på vej.

http://www.tvpluto.dk/view_video.php?vi ... 161adc2d82
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Uha hun er altså en skøn dame :D :P
Hurtigere klovn, hurtigere..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Ja, der er ikke meget at klage over der..
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

ja man har jo nok haft sine "falde i stave" øjeblikke over den en gang for laang tid siden..
Figther

Indlæg af Figther »

rgghhhh
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

N I C E, men kæft nogle lamme kommentarer ham den store i baggrunden kommer med.
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Op på hesten... Gadagung gadagung
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

kun en fyi.. det hedder en symbian :)
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Zamiel skrev:kun en fyi.. det hedder en symbian :)
Det hedder nu en Sybian - Symbian er et styresystem.. :P
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Kazo skrev:N I C E, men kæft nogle lamme kommentarer ham den store i baggrunden kommer med.
Er det ikke Howard Stern?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

UnitedPublic skrev:
Kazo skrev:N I C E, men kæft nogle lamme kommentarer ham den store i baggrunden kommer med.
Er det ikke Howard Stern?
Howard Stern er ham der prøver at overbevise Carmen om, at hun skal blive siddende, mens der er en fedladen type i baggrund der kommer med et par lamme bemærkninger.
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Carmen Electra i sex sadlen

Indlæg af QrazyLeg »

Sig-Mund skrev:Jeg vil næsten skyde på, at enhver mand med respekt for sig selv har fantaseret om hende [Carmen Electra] på et tidspunkt, her er så lidt der kan hjælpe på vej.
Nu synes jeg så at hun er helt og særdeles klam at se og høre på. For mig ligner hun det Darwin kalder "the missing link" - men jo jeg har da fantaseret om hende på et tidspunkt. Det var blot for at få lov til at sætte en kugle lige i panden af hende... For mig er hun simpelthen noget af det mest talentløse og uintelligente der findes. En plads hun deler med Jessica Simpson, som iøvrigt er lige så uudholdelig at kigge på. Jeg har ikke købt The Dukes of Hazzard og nægter at se Employee of the Month på grund af hende.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
TJ

Indlæg af TJ »

QrazyLeg skrev:
Sig-Mund skrev:Jeg vil næsten skyde på, at enhver mand med respekt for sig selv har fantaseret om hende [Carmen Electra] på et tidspunkt, her er så lidt der kan hjælpe på vej.
Nu synes jeg så at hun er helt og særdeles klam at se og høre på. For mig ligner hun det Darwin kalder "the missing link" - men jo jeg har da fantaseret om hende på et tidspunkt. Det var blot for at få lov til at sætte en kugle lige i panden af hende... For mig er hun simpelthen noget af det mest talentløse og uintelligente der findes. En plads hun deler med Jessica Simpson, som iøvrigt er lige så uudholdelig at kigge på. Jeg har ikke købt The Dukes of Hazzard og nægter at se Employee of the Month på grund af hende.

Du kan da ikke mene at du syntes det er grimme? De måtte da godt komme med mig hjem :D.. Også at de er dumme som en skovl er vel bare et +? Man kan jo få dem til alt ;D
/Juul
Silian^

Indlæg af Silian^ »

TJ skrev:
QrazyLeg skrev:

Du kan da ikke mene at du syntes det er grimme? De måtte da godt komme med mig hjem :D.. Også at de er dumme som en skovl er vel bare et +? Man kan jo få dem til alt ;D
Ej nu synes jeg også du strammer den. Heller Carmen end Jessica så, kæft jeg har skraldgrinet nogle gange til det der 'Newlyweds' - hun fatter ingenting! Jesus.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

TJ well du må meget germe tage dem for mig. Ingen konkurrence eller misundelse herfra...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar