Engangs Email adresse - Problemfri registering.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Engangs Email adresse - Problemfri registering.

Indlæg af Ace »

Vi kender den alle godt. Man sidder og skal registere sig på en mere eller mindre suspekt hjemmeside. Hvor så hovedparten af os har en sol eller gmail konto som vi bruger til netop samme formål.
Sådan en solmail og endda også gmail mv kan blive spammet til så man ikke drømmer om det. Så skal man lave en ny, og ja. I kender alle besværet.

Det gør et norsk firma nu noget ved. Her bestiller du en engangs email adresse. Den kan du læse, og aå bare dumpe efter brug. Igen registering eller pis.
Så simpelt kan det være. No more spam...

http://www.spamavert.no/
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

www.lortemail.dk er oss okay ;)..
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

nice, skal klart i bookmarks :D
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Man skal så være klar over at alle kan læse den mail, der kommer frem...
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Sad lige og tænkte på om man kunne, det fandt jeg så udaf man godt kunne.... Det så ulempen.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Yahoo! Mail har en service magen til - man skal blot have en almindelig mailadresse hos dem også, så kan man oprette alle de engangsmails man vil. Jeg har faktisk to "engangsmails", som jeg bruger fast, da der kommer en farvet bagtgrund, så jeg hurtigt kan kende mails fra den specifikke engangsadresse fra andre mails. Ganske praktisk.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

mailinator.com kan det samme :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar