Saw 3

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Saw 3

Indlæg af Infected »

Hej folkens..

Jah, så fik man set 3'eren i denne vidunderlige serie.. :D
Og hvad kan man sige om den..
Den er endnu mere vild end 1'eren og 2'eren...

Handler mest om historien bag de 2 forgående, om hvorfor han begyndte og hvorfor hun er ved ham..
For det har nok undret nogen om hvorfor hun hjælper en så syg og fordrejet personen..
og endnu en gang har den en lidt uventet drejning lige til sidst ligesom de andre..

Saw 3 byder på meget, og den er helt klart noget værd at se, hvis man kan lid de 2 tidligere..

Synes selv at 3'eren er noget mere grum og slem end de 2 andre, men 1'eren er og vil blive den bedste.. Og frygter at når de kommer med 4'eren at den kan gå hen og ødelægge hele serien...

Giver den 4 ud af 5 CA logo'er..

Tag og få den set, hvis I ikk allerede har set den.. :D

Mvh
Infected
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Jeg så den også igår, og jeg må sige at historien er blevet noget tyndslidt i det. Jeg blev kun forskrækket én gang, og det var mest fordi min kæreste skreg mig ind i øret da hun blev bange...

Håber at slutningen bare markerer en ny twist på historien i 3'eren istedet for at ligge op til en 4'er...

2 CA logoer herfra for at være en okay splatterfilm, men historien kan altså ikke bære flere film i serien. Der må også være grænser for hvor mange mennesker der kan være forbundet og afhængige af hinanden...

:2af5
Daffy
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg så den skam også i går - jeg synes den er skide god, mest fordi forfatteren bruger flashback og på den måde sammenkobler 1'eren og 2'eren med hinanden. Filmen ligger meget op til en 4'er som jeg ikke håber kommer på marked.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Infected

Indlæg af Infected »

Der kommer så en 4'er til efteråret, i hvert fald det er hva jeg har læst indtil videre.. :S
Deejay_Wonder
Kontakt:

Infected skrev:Der kommer så en 4'er til efteråret, i hvert fald det er hva jeg har læst indtil videre.. :S
den er allerede dødsdømt fra min side af - hvad fanden kan de finde på? En evig søgen efter hende pigen med klamme forhindringer?
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeg glæder mig over den her serie. For min skyld kan de bare blive ved, så længe de holder stilen/kvaliteten :)

Saw IV er announced
http://imdb.com/title/tt0890870/
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Syntes den er fed, ligesom i 1´eren og 2´eren bliver man snydt grusomt endnu engang
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg tror der er et eller andet jeg har misset i den film.. I snakker om kæmpe chok og overraskelser! Hvornår er det lige, at der er noget der er så uhyggeligt, at man ligefrem bliver chokeret? Den er da splatterklam og det der, men ligefrem chok-effekter erindrer jeg ingen af. Og hvad er det lige helt præcist der er overraskelsesmomentet i den? Enten havde jeg regnet det hele ud (+ der er et par ting, der overhovedet ikke hænger sammen) eller også har jeg bare ikke fattet ret meget af den.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Er enig med Sunshine... Det er ikke noget chokerende i filmen. Den er da til tider ret smagsløs men ikke chokerende eller spooky som fx. The Grudge /2 og så er den også vildt forudsigelig.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Infected

Indlæg af Infected »

Cokeline
Vil du påstå at The Grudge giver chok..? Man skal lede længe efter en gyser/horror film som får en til at grine mere end den...

Chokende i Saw, efter min mening er når den er slut.. Den slutter et twist som ikk er forudsigelig og som ingen havde regnet med..

Sunshine
Jeg tvivler på at du har regnet alt ud i Saw filmene inden filmen var slut.. Men hvis det endelig skulle have lykkes dig, så må jeg sq bukke for dig..

Tvivler på at der er nogen som kan komme og påstå og at de havde regnet ud at det var pigen som var med helt tilbage fra 1'eren af.. Eller at nogen havde regnet ud at det var ham selv som lå inde på gulvet i 1'eren...
Deejay_Wonder
Kontakt:

Infected skrev:Cokeline

Sunshine
Jeg tvivler på at du har regnet alt ud i Saw filmene inden filmen var slut.. Men hvis det endelig skulle have lykkes dig, så må jeg sq bukke for dig..
Hun gættede faktisk hele handlingsforløbet i 2'eren inden den næsten var gået i gang.! Trælst at se film med sådan en hehe :P
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Infected skrev:Sunshine

Tvivler på at der er nogen som kan komme og påstå og at de havde regnet ud at det var pigen som var med helt tilbage fra 1'eren af.. Eller at nogen havde regnet ud at det var ham selv som lå inde på gulvet i 1'eren...
Hende Amanda havde jeg regnet ud, den var tydelig nok. Men at det var ham selv, der lå på gulvet, havde jeg ikke regnet ud. 1'eren og 2'eren var også rigtig fede film og fuldstændig gennemført i handlingsforløb og karakterernes sammenhæng. 3'eren var derimod overhovedet ikke. Der er mange ting, der for mig ikke hænger sammen, for eksempel hvad sammenhængen imellem Jeff, Kerry og Eric var. Måske er der ingen sammenhæng, eller også har jeg bare ikke grejet den.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Infected skrev:Cokeline
Vil du påstå at The Grudge giver chok..? Man skal lede længe efter en gyser/horror film som får en til at grine mere end den...
OT - Jeg synes den japanske Grudge 2 en rigtig dejlig skummel. Det amerikanske remake er noget af det pinligst dårlige jeg længe har set.
speller

Indlæg af speller »

Filmen er da okay fed.. Jeg kan rigtig godt lide konceptet, og det at de drager så meget ind fra 1eren og 2eren er rigtig lækkert, men slutningen ødelagde lidt resten af filmen..

Kunne meget bedre lide 1eren og 2eren, en 4er?? Nej det burde de ikke gøre:)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg synes fandeme The Grudge (Den amerikanske version) var uhyggelig. 8O
BØH
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

LoL @ Goafreak du er i den forkerte genre film så... Grudge er langtrukken.

Ja saw III får max fra mig, man bliver snydt og den er bare så meget klammere end de andre 2, det bliver ikke meget bedre eller slemmere.

Billede
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

IdEaL skrev:LoL @ Goafreak du er i den forkerte genre film så... Grudge er langtrukken.
Så hvis du finder en komedie ekstremt sjov, så er du også i den forkerte genre eller hvad..?
BØH
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Nej men Grudge var da ikke uhyggelig, lidt ligesom og se the haunted...
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

IdEaL skrev:Nej men Grudge var da ikke uhyggelig, lidt ligesom og se the haunted...
Er det ikke en smagssag?
BØH
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

Alle Saw-filmene slutter fandme ligesom 24-Timer.. Man sidder og venter på at der står "forsættes", så man kan vække de andre.. :(
Marwan 9700

altid fuuucked
Besvar