Blog tjek

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

For fanden da... Behøver jeg sige mere?
BØH
niller

Indlæg af niller »

Jeg tror helt seriøst, det er fake. Godt lavet, men ingen kan simpelthen være så dumme...
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Er sQ bange for at den knægt kan opnå cult status for der er jo nok som vil læse hans "lort".... :D :D skal muligvis til Dobbelt A i weekenden så det ku være jeg sku lave et meeting med ham og få et eksklusivt interview til Chart Attack... :D
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ja, arrenger lige noget :)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Det er jo næsten ligeså sjovt som ham der dansktop mongolen.. ja, jeg kan sgu ikke huske hvad han hedder - men han er jo osse ret spas :D

Qrazyleg:
"demo krati"
- kunne være med vilje for at ordet udtales delt.. skulle måske have stået ´demo-krati´ istedet...
men stave kan han gud hjælpe mig ikke LOL!

Breinholdt må da kunne få god radio ud af ham - hvis han er real (hvilket jeg tror han er) :P
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Plys - det nye kuld skrev:Det er jo næsten ligeså sjovt som ham der dansktop mongolen.. ja, jeg kan sgu ikke huske hvad han hedder - men han er jo osse ret spas :D
Det jo good old Hannibal Hildorf...
http://www.hannibal-hildorf.dk/
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Ocean skrev:Det jo good old Hannibal Hildorf...
JAAAAAAAA
Hannibal Hildorf!!!

:lol:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

I tidernes morgen da jeg skulle lave afslutningsshow på Gymnasiet ville vi hyre ham til at komme som surprise, men han var desværre optaget den dag. men vi fik et billigt grin hver eneste gang vi ringede ham op og blev mødt af en alt for wierd telefonsvarer som vi kunne høre om og om igen!

Speciel dreng - det skal han sQ ha...
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Ocean skrev:
Plys - det nye kuld skrev:Det er jo næsten ligeså sjovt som ham der dansktop mongolen.. ja, jeg kan sgu ikke huske hvad han hedder - men han er jo osse ret spas :D
Det jo good old Hannibal Hildorf...
OMG - han har en bror: http://www.hannibal-hildorf.dk/missekat.htm 8O
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Da Dog skrev: Jeg må nok indrøme at mig og don ø fra fc københavn er lidt same slags. Han siger nemlig også at han er en blød person som ik altid tænger busines og sådan har jeg det nok også. Selv om jeg holler med Lynge så kan man jo godt syns at don ø er mega cool og stor rezpekt.
Hvis han er ægte så flytter jeg tilbage til tyskland... hehe
Han har iøvrigt svaret på P3 forespørgsel:
Til radio30 jeg har snakke med mine venner og de tror ikk på at det er 4 real. De mener du er en hater der barer vil have mig ned på nakken og jeg kan kun give dem ret i :-)
Jeg syns de sorte spejder er mega grinern men hvis det virklig er dig og du er en fans så skriv til min email på dirrty-dogg@staycool.dk det kunne værer meget blæret vis du virklig skrev.

Knuz Dogg. eller ingen knuz vis du er en laterlig hater nar!
haha hater nar... genialt
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Må indrømme at jeg efterhånden dumper ind på den her blog et par gange om dagen og det sidste indlæg fra den vilde gangstar rapper er nu ret morsomt? Hvad skal man mon lave i fremtiden? for htx. er hvertfald ikke en studentereksamen..

læs med her: http://blog.tv2.dk/dirrty-dogg/entry51946.html#comments
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

forhelvede han er humor, men samtidig har man bare lyst til at slå på ham... stupide (men sjove) fjols
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Så er der kommet nyt billede op, uden solbrillerne. og som kommentar til det er der en som har skrevet:

1. mikael_h 18-01-2007 22:49.

Det er fandme et street billede Dogg! Kan specielt godt li' din mustache, har du overvejet at udbygge det til et gedeskæg eller en mundkusse?
Billedet:

Billede
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Haha!
Jeg var flad af grin da jeg så en af de kommentarer han selv havde skrevet til hans post: http://blog.tv2.dk/dirrty-dogg/entry51946.html#comments
dirrty-dogg skrev:trode jeg sagde ingen haterz fool! måske kan du ik læse (lol!!) :-)

cutiewithabootie virkli nize billed du er måske en af Hefner bunnis ;-)
Bare det "moustache" han render rundt med, det er hylende grinagtigt!
Billede
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Han er min nye gud!!!!

jeg skal SÅ meget have fat i et hi res billede og ha trykt plakater
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

ja, han er fandeme underholdende, og til grin, men det fatter han ikke? Han ligner sq også en grønlænder :lol:
Silian^

Indlæg af Silian^ »

DjMail skrev:forhelvede han er humor, men samtidig har man bare lyst til at slå på ham... stupide (men sjove) fjols
Hvis han starter på Teknisk Skole eller HTX er der stor chance for jeg vil støde ind i ham. Så skal jeg dælme have et billede af ham :D han er sku da helt brændt af! :lol:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Du skal sælge t-shirts med et billede af ham på forsiden. Så kan det være du bliver hans PR Manager når han laver sit store internationale gennembrud. Kontakt Eminem, Dr Dre og Snoop Doggy Dogg og bed dem begynde at tage notater. En læremester er født :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

amh skrev:Så er der kommet nyt billede op, uden solbrillerne. og som kommentar til det er der en som har skrevet:

1. mikael_h 18-01-2007 22:49.

Det er fandme et street billede Dogg! Kan specielt godt li' din mustache, har du overvejet at udbygge det til et gedeskæg eller en mundkusse?
Billedet:

Billede
Hehe, det er mig der har skrevet kommentaren :)
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Er det mig eller er der dømt PHOTOSHOP ved det billede... Synes nu det ser lidt fake ud...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Besvar