Klip fra en jackass film eller afsnit
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Klip fra en jackass film eller afsnit
Hey jeg leder efter et afsnit eller en udsnit fra en film hvor en gut i et lyserødt kanin kustume bliver jagtet af en rottweiler. er der nogen der ligger inde med dette klip eller ved hvor jeg kan hente det??

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
chreddy1 du har ikke kigget godt efter..
"Dog vs. Bunny" - Season 2 - Episode 1... En hurtig gang google virkede fint
http://www.shoutfile.com/v/MMPtgyjj/Jac ... _Episode_1
"Dog vs. Bunny" - Season 2 - Episode 1... En hurtig gang google virkede fint
...::// Team AuG \\::...

Fed side!igloen skrev:chreddy1 du har ikke kigget godt efter..
"Dog vs. Bunny" - Season 2 - Episode 1... En hurtig gang google virkede fint![]()
Lyder ikke specielt morsomt... Nærmere klamt og utiltalende
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Ja Yaku. Sådan nogle hunde burde skydes, på steddet.
Hvis du virkelig syntes om sådan nogle køtere burde du så ikke lige se og skaffe dig sådan en model fra lady og vagabonden istedet måske ?
Kamphunde er lavet til at blive til røde pølser og ikke mere.
Meget offtopic, men blot en holdning jeg følte jeg måtte af med.
Hvis du virkelig syntes om sådan nogle køtere burde du så ikke lige se og skaffe dig sådan en model fra lady og vagabonden istedet måske ?

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
OMG ja det er jo så din mening og den har du ret til. Så er det så nu der kommer det store MEN At du siger de ikke er lavet til andet end til at blive røde pølser ja det viser for mig kun en ting et uvidene person som lader sin hjerne styre af alt hvad han ser i medier og høre af skræk historier. (bare min meningAce skrev:Ja Yaku. Sådan nogle hunde burde skydes, på steddet.
En Rottweiler er en race der stammer helt tilbage fra Romer riget de stammer fra den lille tyske by Rottweil som romerne invaderede og der så de hundens unike engenskab til at holde kvæg tyve væk og holde deres kvæg sammen, De blev brugt som kvæg hunde i mange år da de ikke er bange for store dyr og har en stor autoritet som de bruger til at holder Kvæget i skak.
Så gik man væk fra løs kvæg drift og rottweileren blev mere omdannet til en vagt hund igen fordi den ikke er bange for noget og er meget vagtsom og igen har den autoritet som gør at en tyv tænker sig om mere end engang før han prøver på noget når den står foran ham.
Jeg kan så godt følge dig i dit trip mod den for hver gang der er nogen der bliver bidt af en Rottweiler eller en anden muskelhund så står det med det samme i medierne men kigger man lidt nærmere på statistikken over de fleste og værste bid så finder man sjovt nok schæfferne og labradoren i toppen men ikke en rottweiler.
Men ved godt hvem det er der gir de hunde et dårligt ry det er de aber der ikke tør gå på gaden alene og dem som ikke har nosser nok til at tage de tæsk der kommer så anskaffer de sig en Muskelhund også er de store mennesker hmm nej det er de ikke for i det forhold er de stadig de små det er hunden der er den store for den mærker ejerens frygt også overtager den alfa pladsen i flokken og beskytter sin flok det er der fejlen ligger.
Jeg har selv 2 rottweilere og du kan jo spørge Odder eller andre herinde fra der har været hos mig om det er ondskabsfulde dræbere jeg ejer for det skulle jeg da godt nok ikke mene efter som de kan med alle der kommer i vores hus og elsker alt og alle der gider nusse lidt med dem. Så næste gang du åbner kæften for at svine noget til der er hunde relateret så husk at sæt dig bare lidt ind i det så jeg ikke skal skrive sådan en fristil her igen.
Når ja forresten til det med en model fra Lady og vagabonden ja de er da søde men det er bare ikke en hund for mig!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Så vidt jeg kan læse mig frem til, har han ikke nævnt "Rottweiler" noget steds i hans indlæg. Han skriver blot at KAMPHUNDE, er noget værre hø, og at de ikke burde eksisterer. Tror han tænker på de hunde, der er opdrættet til hundekamp og angreb - ikke dine tilsyneladende søde hundeYaKuZa_MaB skrev:OMG ja det er jo så din mening og den har du ret til. Så er det så nu der kommer det store MEN At du siger de ikke er lavet til andet end til at blive røde pølser ja det viser for mig kun en ting et uvidene person som lader sin hjerne styre af alt hvad han ser i medier og høre af skræk historier. (bare min meningAce skrev:Ja Yaku. Sådan nogle hunde burde skydes, på steddet.
Meget offtopic, men blot en holdning jeg følte jeg måtte af med.) Alene det du kalder en Rottweiler en Kamphund viser du ikke aner en skid om de hunde.
En Rottweiler er en race der stammer helt tilbage fra Romer riget de stammer fra den lille tyske by Rottweil som romerne invaderede og der så de hundens unike engenskab til at holde kvæg tyve væk og holde deres kvæg sammen, De blev brugt som kvæg hunde i mange år da de ikke er bange for store dyr og har en stor autoritet som de bruger til at holder Kvæget i skak.
Så gik man væk fra løs kvæg drift og rottweileren blev mere omdannet til en vagt hund igen fordi den ikke er bange for noget og er meget vagtsom og igen har den autoritet som gør at en tyv tænker sig om mere end engang før han prøver på noget når den står foran ham.
Jeg kan så godt følge dig i dit trip mod den for hver gang der er nogen der bliver bidt af en Rottweiler eller en anden muskelhund så står det med det samme i medierne men kigger man lidt nærmere på statistikken over de fleste og værste bid så finder man sjovt nok schæfferne og labradoren i toppen men ikke en rottweiler.
Men ved godt hvem det er der gir de hunde et dårligt ry det er de aber der ikke tør gå på gaden alene og dem som ikke har nosser nok til at tage de tæsk der kommer så anskaffer de sig en Muskelhund også er de store mennesker hmm nej det er de ikke for i det forhold er de stadig de små det er hunden der er den store for den mærker ejerens frygt også overtager den alfa pladsen i flokken og beskytter sin flok det er der fejlen ligger.
Jeg har selv 2 rottweilere og du kan jo spørge Odder eller andre herinde fra der har været hos mig om det er ondskabsfulde dræbere jeg ejer for det skulle jeg da godt nok ikke mene efter som de kan med alle der kommer i vores hus og elsker alt og alle der gider nusse lidt med dem. Så næste gang du åbner kæften for at svine noget til der er hunde relateret så husk at sæt dig bare lidt ind i det så jeg ikke skal skrive sådan en fristil her igen.
Når ja forresten til det med en model fra Lady og vagabonden ja de er da søde men det er bare ikke en hund for mig!
Just to clear things a bit up
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Godt svar igen. Ikke for at disse din hund, den er sikkert meget sød og hedder bruno eller fido.
Det er interesant at se lidt historie bag, men jeg har nu stadig min holdning og har fået den af flere grunde.
Og ja som du siger så er den nok præget meget af den type som du omtaler, der typisk holder disse hunde og går med dem på gaden for at undgå tæsk.
Hvis ejeren er svag vil hunden også hurtigt overtage magten. Såmænd vil det nok også ske hvis det er en lille tæppe pisser, og ejeren er en homofis. Så ved man godt hvordan rollefordelingen er.
Men jeg hørte en historie, om en pige på 7 år, der var blevet skambidt af en vovse (de der Amstaff / amerikans stanfordshire terrier). Og ejeren var professionel hundetræner og vidste at den hund havde fået den bedste træning fra ham selv, og ikke nogensinde havde bidt nogen eller vist tegn på den ville. Så lige pludselig en dag, var det slået klik for den og den havde skambidt hans niece som legede med vovsen ude i haven.
Han sagde at han vidste den havde generne for at være aggresiv, men han troede det kunne trænes væk.
l0rn siger jeg bare
Det er interesant at se lidt historie bag, men jeg har nu stadig min holdning og har fået den af flere grunde.
Og ja som du siger så er den nok præget meget af den type som du omtaler, der typisk holder disse hunde og går med dem på gaden for at undgå tæsk.
Hvis ejeren er svag vil hunden også hurtigt overtage magten. Såmænd vil det nok også ske hvis det er en lille tæppe pisser, og ejeren er en homofis. Så ved man godt hvordan rollefordelingen er.
Men jeg hørte en historie, om en pige på 7 år, der var blevet skambidt af en vovse (de der Amstaff / amerikans stanfordshire terrier). Og ejeren var professionel hundetræner og vidste at den hund havde fået den bedste træning fra ham selv, og ikke nogensinde havde bidt nogen eller vist tegn på den ville. Så lige pludselig en dag, var det slået klik for den og den havde skambidt hans niece som legede med vovsen ude i haven.
Han sagde at han vidste den havde generne for at være aggresiv, men han troede det kunne trænes væk.
l0rn siger jeg bare

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson