Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Kunne være meget fedt. men tjek lige prisen på dem?
"Bestil og modtag en kasse med 30 af dine personlige
Grøn Tuborg indenfor 4 uger. 30 stk. koster 249,- inkl.
levering til en dansk adresse (ekskl. pant kr. 42,50,-). "
Altså hvis man sidder 3-4 gutter og drikker lidt pilsner inden man drager i byen, så er 100 kroner eller mindre squ ikke galt pr.person. Man ender jo alligevel med at stå og drikke fadøl til 50 kroner i byen eller champagne til alt for meget
Altså hvis man sidder 3-4 gutter og drikker lidt pilsner inden man drager i byen, så er 100 kroner eller mindre squ ikke galt pr.person. Man ender jo alligevel med at stå og drikke fadøl til 50 kroner i byen eller champagne til alt for meget
1: Køb en kasse (eller flere) af den slags øl man kan lide.
2: Pil etiketterne af (Nemt hvis flaskerne har lagt i en spand eller en balje med vand i et lillet stykke tid)
3: Printe nye etiketter ud på EDB labels og sæt dem på flaskerne.
Det har jeg prøvet et par gange. Det er ikke svært - og en del billigere end Tuborgs tilbud.
overlord skrev:det handler bare om at knappe kapslerne af på så human en måde, så de ikke bøjes og lige kan tvinges på igen - så hedder det refill !
Hos Matas kan man købe nye kapsler. Hos Matas kan man også låne/leje en "dims" til at sætte kapslerne på med.
Jeg har engang brugt et par kasser øl som sangskjuler til en fest. Folk kiggede godt nok, da jeg kom slæbende med kasserne under festen.
Tøm flaskerne (det er sjovt). Rul sangen sammen, og sæt lidt tape på, så den ikke ruller sig ud igen - og stop den så ned i flasken og sæt så en kapsel på.
HUSK: Når sangen er rullet sammen, så skal dens diameter være ca ½ så stor som åbningen i flasken. Ellers er den ret svær at få ud.
1: Køb en kasse (eller flere) af den slags øl man kan lide. 2: Pil etiketterne af (Nemt hvis flaskerne har lagt i en spand eller en balje med vand i et lillet stykke tid)
3: Printe nye etiketter ud på EDB labels og sæt dem på flaskerne.
Zivago
Man kan lave etiketterne på Tuborgs hjemmeside og få lavet et testprint fra en PDF fil. Så tror sq det letteste er at lave det testrprint og så fortsætte din guide derfra!