Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
jeg er glad for at man blev advaret af overskriften, men det havde været rart nok hvis billederne var links til billederne, i stedet for billederne. Det skræv kiggede mig da lige ind i øjnene
Det er bare en fisse for fanden.. der er ikke noget vildt i det, synes egentlig bare det er ynkeligt at folk går så meget op i det..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Synes da også at det skal kunne finde herinde, men samtidig må jeg støtte op om dem, som synes det er kørt af sporet.. Ja, det måske ikke det mest lækre syn, når du lige får smækket sådan et billede i hovedet.. Men er det lige præcist det hun har lyst til, jamen så fred være med det..
Deejay_Wonder skrev:Britney og hende sækken ved siden af er simpelthen for klamme og luderdumme. Nøøøj jeg kan ikke klare de kællinger.
hehe bare for at være en modsætning.. hmm begge de to tøzer hjemme hos mig naked se det er nasty.... but i´ll bang em .... in out in out...
hehe hav en god dag ....
De er da begge nogle klamme møgfisser.! Føj hvor er du nasty hvis du vil humpe dem.!
Jeg har for nyligt set Britney uden make up - hold da fast på hat og briller hvor er hun grim.!
Fairground skrev:Haha sjovt så kæphøje i allesammen er når i sidder herinde.... moooooooon ikke at de fleste af jer ville takke Ja til en tur i høet med hende!
Fairground skrev:Haha sjovt så kæphøje i allesammen er når i sidder herinde.... moooooooon ikke at de fleste af jer ville takke Ja til en tur i høet med hende!
... HALLO, se den, mand!
Om den så hang nede om knæene, ville jeg gøre det. At kunne sige: "I did it, I banged her - In, Out - In, Out"
Major respect man ville få - tror endda man ville kunne score på det girls are suckers for that shit
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.