Men her til morgen anbefalede en kammerat at gå ind påMin Pimpede verden fordi der var en fyr der troede han var Snoop Dogg som han udtrykte det
Læs den hvis din mandag skal krydres op med et grin
Redaktør: Moderators
Jeg kender ingen af de to mærker... Men nu er jeg heller ikke nizzle hip-hoppervi skyder jer med usi og kafelnikovgevær
Morsomt... Det er forskellige ting mange lægger mærke til. Udover de "almindelige" stavefejl han laver.Cokeline skrev:Haha gi' manden en kontrakt... læs hans "rim"
Bobedibop wikediwang broters
Et par homies her inde fra bloggen
eftersøgte nogen rim fra doggen
nu har jeg derfor sidet i et par timer
så lad os håbe det shit her rimer
Bam bam der røg en bro sten igennem da houz
Hey yo homie er du man eller mouz
hvis du ik gider lege med i det der demo krati
så lyt til dise rim og hør hva doggen vil si
Man er en vamel taber når man kaster med sten
hey yo tænk på ham polisen som mister sin ben
fordi du skal spille hierakist og lege flipper svin
hey yo du ikke min homie du er fuking til grin
(Her kune der være et kor med fly honnis som sang)
Hey yo du ik min homie
du er helt til grin
hey yo du ik min homie
du er fuking til grin
(så kommer doggen in igen)
Paffedipaf hey yo what up stik mig fem fede svin
for alle mine homies de er fanme ik til grin
vi skyder jer med usi og kafelnikovgevær
i står og tigger om nej men vi kan bare ik la vær
Bemærk venlist...
Jeg kender ingen af de to mærker... Men nu er jeg heller ikke nizzle hip-hoppervi skyder jer med usi og kafelnikovgevær
Gert K in da house
Han har vidst heller ikke helt styr på sin geografi, både med atlanterhavet, men også at Glasgow-holdet Celtic skulle komme fra Irland. Ved godt at Celtic har mange irske fans, men det er sgu ikke det samme som at komme fra Irlandder er kokain på alle penge seddeler i fucking irland det satme vild og hvad sker der liiig derover på den anden side af atlanten...syyyygt!!!
[...]
Mit syn af Irland var før i dag terorister and of cause u2 og celtic med psycko seje Graver
Jeg hader sure menesker som dig
som tror at livet er en stor lever posteg
Jeg håber seriøst det hele er skrevet for sjov...Nogen muslimer siger at gud er stor ja men det er min mors røv sku da også men derfor ligger jeg da ikke og ber foran den hele dagen.
Hov hov nu skal du ikke blive flabet! Dog vil jeg give dig medhold i at den gennemsnitslige Aalborg tøs der er kassetrunte i Bilka, med den fine hudparaply der næsten dækker at bukserne burde være købt i "Sallings afdelling for store kvinder".QrazyLeg skrev:Han har jo intelligens som en indfødt aalborgenser![]()
2. radio30 15-01-2007 17:19Rapportér/anmeld
yo, Hunden
Skriv lige til mig på mail abre@dr.dk
vi skal snakke med dig i radioen
Hilsen
Anders Breinholt
Dr P3
HA HA HA HA HA HA HA HA.....Honnis- Jo tak jo tak what op girlz! Kan slet ikke vendte til der komer ladys in da dogg houz!! Rejner med at jeg for alvor skal have gang i noget lir og som man siger når først girlz har fået nået alkohol så er der ingen granser for hvad de gør for Doggen. Her i dobbelt A satzer vi på noget oral sex i wekenden:)
HA HA HA HA HA HA HA HA.....Jeg havde i forhånd ønsket mig nogen hiphop sko som jeg ikke fik og tror i så ik at jeg fik en fuking cykel i stedet for!! Jo jeg gjorde fandme så! Den har været dyr siger min mor så mens jeg prøver at se glad ud og min far siger jeg er u forskamet fordi jeg siger at det ikke er særlig stret agtigt at køre på cykel når man er 16 og snart 17 år!
Det bliver da alt alt for grineren - Breinholt har "Musiknyt", ikke?CyberZink skrev:Haha... Det er alt for grineren, men det sjovste er næten det her:15-01-2007 17:19
yo, Hunden
Skriv lige til mig på mail abre@dr.dk
Vi skal snakke med dig i radioen
Hilsen
Anders Breinholt
Dr P3