Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hmm, er det mig, eller er hende Julie ikke med 2 gange?
Først i Maj og så September De hedder begge Julie, og er samme alder, dog bare et andet sted i landet. Brysterne virker meget ens, og ansigtet ligeledes.
amh skrev:Hmm, er det mig, eller er hende Julie ikke med 2 gange?
Først i Maj og så September De hedder begge Julie, og er samme alder, dog bare et andet sted i landet. Brysterne virker meget ens, og ansigtet ligeledes.
Det var sku da meget godt set... Tror jeg du har ret i... Samtidig tror jeg dog også at du har kigget det du skal på de billeder..
Ja, jeg er god til at genkende piger Tjekkede også avisen her i mandags, hvor der var lidt større billeder i. Og på deres hjemmeside står der "Julie 22 år, fra København" og "Julie 22 år, og fra Jyllinge" Eller sådan noget, og når vedkommende ligner hinanden, og har samme navn, lægger det måske lidt op til noget ?
Deejay_Wonder skrev:helt klart december. De andre er da møgklamme
hmm hvad har min søster gjort dig da hehe
ej syntes nu maj ser sød ud da.... dec. hvad sker der for jer??? men ok man bliver blind af at onanere hehe hav en god weekend til jer alle
Nu refererede jeg mere til hans brug af "tui".. Men det kan godt være det er noget internt, hehe. Jeg ved i hvert fald, at Thomaz ved hvad jeg snakker om
Fra en kvindes synspunkt kan jeg nu heller ikke forstå hvorfor hun vandt, hende december pigen. Hun er ret så grim. Der er mange af de andre, der er en hel del pænere.