For sent til printeren?
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
For sent til printeren?
Kan et dokument komme for sent til printeren?

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
ja - der er flere af den slags fejl i Windows
Hvis i nu engang får XP startet op i en tilstand, så den skal kontrollere harddisken for fejl, så står der i flere udgaver af windows - at window kontrollerer "konsistensen" af harddisken........ !
Det må siges at være en meget dårlig oversættelse af "contens".
Altså - jeg har da aldrig været udsat for, at min harddisk har ændret konsistens..... Det vil jeg da ikke håbe nogen har. hæhæ
Iøvrigt - med hensyn til dit lilla farvetema - så ligner det meget det der var på min Packard Bell maskine, da jeg købte den. UHA. Det var let nok at fjerne, undtagen i IE - hvor de havde lagt et ret specielt lilla skin ind. Der måtte et specielt program til, for at fjerne det. Det program ligger på Packard Bells homepage - til gratis download - hvis du har det problem.
Det hedder Purple Skin Remover
Zivago
Hvis i nu engang får XP startet op i en tilstand, så den skal kontrollere harddisken for fejl, så står der i flere udgaver af windows - at window kontrollerer "konsistensen" af harddisken........ !
Det må siges at være en meget dårlig oversættelse af "contens".
Altså - jeg har da aldrig været udsat for, at min harddisk har ændret konsistens..... Det vil jeg da ikke håbe nogen har. hæhæ
Iøvrigt - med hensyn til dit lilla farvetema - så ligner det meget det der var på min Packard Bell maskine, da jeg købte den. UHA. Det var let nok at fjerne, undtagen i IE - hvor de havde lagt et ret specielt lilla skin ind. Der måtte et specielt program til, for at fjerne det. Det program ligger på Packard Bells homepage - til gratis download - hvis du har det problem.
Det hedder Purple Skin Remover
Zivago
- UnitedPublic
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Lige præcis... Kunne ikke lige sedet sjove, da jeg hele tiden læste "sent til printer" som sendtFrZ skrev:Tror ikke at Feffe ved at det hedder "sendt" med "d" normaltPinK^^ShadoW skrev:tror han mener lilla er bøsse farve
min fejl... men kan nu stadig ikk se det sjove anyway... jeg er også passeret de 26 år, så begynder at være kedelig nu
Du er en gammel gammel gammel mandFeffe skrev:Lige præcis... Kunne ikke lige sedet sjove, da jeg hele tiden læste "sent til printer" som sendtFrZ skrev:Tror ikke at Feffe ved at det hedder "sendt" med "d" normaltPinK^^ShadoW skrev:tror han mener lilla er bøsse farve
min fejl... men kan nu stadig ikk se det sjove anyway... jeg er også passeret de 26 år, så begynder at være kedelig nu
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.