2006 var et år jeg på forhånd frygtede ikke kun på grund af det faretruende navn men også fordi jeg vidste at det ville blive et år der ville ændre mit liv ligemeget om jeg ville det eller ej.
Sagen var den at jeg blev færdig med min uddannelse som multimediedesigner om sommeren 2005 og som alle andre er det jo umuligt at finde et job så jeg røg på dagpenge og levede efterhånden kun efter weekenderne - jeg præsterede at bytte alle mine julegaver til penge som jeg drak op til nytår...
Flot!!
men nytåret kom og festen var i sig selv ret god men år 2006 startede af lort... jeg væltede rundt nytårsdag og på grund af noget forvirring med nogen nøgler var jeg først rigtig i seng klokken 22.00 den 1. januar
2. januar fortsætter i samme rille, jeg er oppe ved en kammerat og spiser nogen leftovers og knækker en tand - der røg den start på året med et moderat overtræk.
3. januar vågner jeg op til en parkeringsbøde... og endnu engang bliver jeg husket på min ringe økonomi.
Men op på hesten igen - jeg tog på en skiferie som jeg nok aldrig glemmer den var fanme sjov og ligepludslig havde jeg fanme fundet mig et job - en eller anden havde fundet mit CV og kontaktet mig... holy shit!
Så I februrar begynder jeg så som Marketingsassistent og pludslig er der andet end weekenderne det betyder noget og tingene går slag i slag og det bliver sommer hvor jeg tar med drengene til Sunny Beach for at opføre os som en flok idioter. Hvilket lykkedes
Men på anden dagen render jeg ind i en lille svenska flicka og pludslig vidste jeg godt hvor jeg skulle "sove" hver aften resten af den ferie... og da jeg så skal hjem stikker hun mig en lap med teksten "For future needs" og efter det har jeg brugt aaaalt for mange penge på flybilletter til Örebro men det har sku været det hele værd.
Jeg måtte oss til at finde noget at bo i tænkte jeg og efter som jeg hader de popsmarte jyde-københavnere så kunne jeg jo ikke rigtig flytte til København for det ville jo ligesom være sell-out fra min side men efter som jeg arbejder dér var jeg jo ligesom nødt til det.
Men så kom svaret som sendt fra himlen - MALMÖ! ja sku!... jeg købte en lejlighed i det engang danske Malmö og når jeg overtager lejligheden den 15. januar kan jeg se tilbage på et år hvor jeg startede som en uambitiøs single arbejdsløs weekendjunkie der boede hos mine forældre men endte med et godt job, fed lejlighed og den lækreste tøs.
2006 får
nu venter jeg bare på at det hele går ad helvede til i 2007 for den her goe stime kan ikke blive ved