Saddam execution - video

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

EMR

Indlæg af EMR »

Am0k skrev:Hvis nogen stadig har en link til videoen, synes jeg de skal smide et link så folk kan se den meget omtalte hængning, og dem som ikke gider se det, skal bare lade være med at trykke på linket.
Ja i får sgu linket igen så, selvom Djmail nok kommer og stener mig:
The download link is: ***

Jeg har slettet dit link igen. Simpelthen fordi det fra moderators side, og ikke DJMails, allerede er slettet en gang. Hvis man føler sig uretfærdigt behandlet så kan man skrive i backstage eller en pm til en moderator. Grunden for den oprindelige sletning var:
I det øjeblik hvor jeg slettede linket mente jeg bestemt ikke at det hørte hjemme her på boarded, netop i den betragtning at der findes en del under den kriminelle lavalder (ikke fordi kriminelle har noget med det at gøre, men en meget fornuftig grænse), og disse mener jeg ikke skal have det serveret på et sølvfad herfra. Hvis de selv vil ud og søge efter det, eller ser det i fjernsynet må være andre sites problem.
[/color]

Moderated af QzL
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jeg kommer ikke og stener dig, men undre mig dog over at du går imod moderatornes handling.
EMR

Indlæg af EMR »

Ska lige siges at jeg havde editet den, men nåede ikke at poste denne edit:
Hvis nogen stadig har en link til videoen, synes jeg de skal smide et link så folk kan se den meget omtalte hængning, og dem som ikke gider se det, skal bare lade være med at trykke på linket.[/quote]

Jeg bliver sgu da bannet helt tilbage til arto, hvor i nok synes jeg hører til hvis jeg smider det op, som "alle" har så meget imod ? ska lige siges at der er en 4-5 stks. der har skrevet og swpurgt om de måtte de videoen. Men folk kan da bare lade være med at downloade den hvis det er det, kan ikke se problemet. Nå jo, Djmail kommer nok også og smider 30 5 tons tunge kampesten ind på mig og min computer, hvis jeg smider den op. Har skam ikke noget problem med at Djmail han udtrykker sin mening, men før i slettede linket kunne i måske vente og se om andre havde interesse for at se det ? og ja, jeg er næsten lige blevet 15 så er fanme ikke særlig god til at diskutere, når jeg knap nok kan huske hvordan man staver til interessant! Så i skal ikke forvente at komme til at hører meget mere fra mig i denne omgang. Bliver jo mildest talt flamet til døden
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

og ja, jeg er næsten lige blevet 15 så er fanme ikke særlig god til at diskutere, når jeg knap nok kan huske hvordan man staver til interessant!
Hehe så synes jeg det her er sjovt
EsMr skrev:Der er jo ingen der tvinger dig til at downloade den, jeg tænkte der måske var nogen der måske godt ville se den, og lad da være at snakke til mig som om jeg var en på 5 år, for det er ikke lige tilfældet

Anyway... hvis du vil trække dig ud af diskutionen er det op til dig, jeg synes ikke du bliver "flamet" qleg skriver jo også tidligere at vi ikke "hader" dig (eller hvordan det nu lige blev formuleret)
Du har lige så meget ret til din holdning som os andre, forskellen i dette tilælde er bare at jeg bestemt ikke synes det var iorden og derfor reagerede som jeg gjorde. At andre så ikke ser ud til at dele min holdning - gør det jo nærmere til mig der skulle droppe diskutionen (men det ved i vist godt at jeg ikke gør hehe)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvis nogen vil have det link, så send EsMr en PM.

Den næste der smider et link til Saddams hængning får en warning.

Det gælder også for lille 15 årige EsMr, som på den ene side gerne vil behandles voksent, men på den anden side ikke selv kan argumentere for, hvorfor.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Personligt er jeg også imod Censuren af denne video... Op til folk hvad de trykker på...

Men skriv til EsMr hvis i vil ha' linket.

Over and out...
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Am0k skrev:
I stedet skulle du bare gå ud af emnet hvis du ikke gider se, eller diskutere videoen. Der er ytringsfrihed på CA, og det er ikke dig der bestemmer hvor grænsen skal gå. Og jo der er stor forskel på at se Saddam blive hængt, og en lille pige blive stenet.
Og KÆRE mods... Jeg synes det er pisse dårligt i sletter det link.

Der linkes til mp3 sange herinde, og det er tilmed ULOVLIGT ved dansk lovgivning, denne video er fuld lovlig, og SKAL derfor ikke censureres.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg ville faktisk ikke blande mig i det her. Men nu bliver jeg sgu nødt til det :> Jeg havde ikke selv fjernet linket. Af den simple grund, at der stod klart og tydeligt hvad det var han linkede til. Som andre har sagt er der jo ingen der tvinger folk til at se filmen. Men når så mods går ind og fjerner det og tilmed skriver at folk, der gerne vil se filmen skal skrive en pm til ophavsmanden, ja så er det hvad man gør. Så skal men ikke poste linket igen.
LunaPark skrev:Der linkes til mp3 sange herinde, og det er tilmed ULOVLIGT ved dansk lovgivning, denne video er fuld lovlig, og SKAL derfor ikke censureres.
LunaPark du er og bliver bare ikke min kop the. Men hvordan du kan blande mp3 og en film med en der dør sammen fatter jeg ikke. Måske du er en af dem, der ikke skulle ha' set den.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

...men der er stadig noget der hedder etik, ik'?. Dermed ikke sagt at der ingen problemer i at hente ulovlige filer men vi har at gøre med et menneskeliv og ikke den seneste single fra Paris Hilton. Selvom jeg er glad for denne verden er uden Saddam så er jeg tilbøjelig til at give Mail ret selvom der måske som sådan ikke er noget juridisk ukorrekt i at poste den video. At overvære en menneskelig henrettelse synes jeg er direkte perverst og jeg synes det er fint, hvis der fremover kommer den slags "menneskelig filter" her på boardet. Hvis man virkelig vil se den slags løjer er resten af Internettet jo en kæmpe legeplads for alle mulige syge og twistede individer, så der burde være rig mulighed for at få stillet sine lyster andre steder end lige her.

Desuden kan jeg meddele at al rygning er forbudt pr 1/1 på alle offentlige steder, også her på boardet! :D
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Down1 skrev:Jeg ville faktisk ikke blande mig i det her. Men nu bliver jeg sgu nødt til det.
ÆRGELIGT
Down1 skrev: LunaPark du er og bliver bare ikke min kop the. Men hvordan du kan blande mp3 og en film med en der dør sammen fatter jeg ikke. Måske du er en af dem, der ikke skulle ha' set den.
Du er sikkert heller ikke min.
Har nu iøvrigt slet ikke set filmen :D Da jeg godt kan være den foruden.
Og jeg forsøgte bare at pisse sagen lidt ud i sne, med min lille forklaring, men jeg kan da godt se at jeg fuldstændig har forvirret dig istedet.
Det beklager jeg naturligvis.

Men forklaringen er at mp3 og en hængning ikke kan sammenlignes. Men at boardet tillader ulovlige ting og ikke en lovlig video. :roll:
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

LunaPark skrev:Og KÆRE mods... Jeg synes det er pisse dårligt i sletter det link.

Der linkes til mp3 sange herinde, og det er tilmed ULOVLIGT ved dansk lovgivning, denne video er fuld lovlig, og SKAL derfor ikke censureres.
Hvem snakker om det er ulovligt som er grunden ?
Læs nu topic inden, det er vel ikke så svært....
I det øjeblik hvor jeg slettede linket mente jeg bestemt ikke at det hørte hjemme her på boarded, netop i den betragtning at der findes en del under den kriminelle lavalder (ikke fordi kriminelle har noget med det at gøre, men en meget fornuftig grænse), og disse mener jeg ikke skal have det serveret på et sølvfad herfra. Hvis de selv vil ud og søge efter det, eller ser det i fjernsynet må være andre sites problem.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg synes jeg bliver nødt til at tilføje noget her angående denne sag og i forbindelse med et personligt synspunkt ud fra mp3 kontra denne video:

1. Jeg vil ikke, selvom jeg er uenig med en moderator, gå ind og "overrule" en beslutning fra vedkommendes side. Det ikke at sende et ensrettet signal, fra en hvilken som helst "styrelsegruppe", giver et meget ringe billede af hvorledes tingene skal være. Det vil gøre at brugere mere skal ligge sin tillid at solen skinner på moderators hoveder den pågældende dag for at få noget kontroversielt tilladt. Og er man uheldig må man se det ene indlæg slettet gang på gang. Jeg er både for og imod dette indlæg. Men mest af alt er jeg imod. Som en mand i TV-Avisen her til aften udtalte, om det pågældende emne, så er ens død et privat øjeblik - uanset hvor stor en forbryder man er. Og er en moderator imod noget bliver postet i et så pis-i-kog-bringende emne så mener jeg helt sikkert der er behov for at lukke det.

Som en bonus i dette subjekt så kan folk forhåbentlig få lov til at bidrage med sine meninger angående materiale af denne art, således at vi næste gang en lignende situation har brugernes holdning at forholde sig til. Og jo, jeg vil mene at vi (mods) lytter til Jer andre.

2. Jeg var en af dem, der jublede da linksektionen i sin tid blev nedlagt. Jeg er af den generelle opfattelse at folk skal købe deres musik, film, spil, programmer. Det skal forstås i den sammenhæng at jeg bestemt ikke er nogen helgen og jeg til stadighed ynder at hjælpe folk hvis de skulle mangle noget. Sjældent bliver det bare postet offentligt. Det kan I så klantre mig for og det er måske ikke helt i den ånd CA har fungeret fra dag 0. Jeg mener dog at Internettet og overvågningen er kommet lang siden da og jeg har set det som et nødvendigt tiltag for min egen samvittighed. På samme tid mener jeg stadig at ønske Ragnvalgs største slagere, nyeste remix af Pulsedriver, den der film-noir fra 1955 med Humphrey Bogart eller noget helt sjette er mere humant end at bestille et filmklip (hvor ordet ulovlig blev brugt flere gange i aftenens TV-A) med en virkelig henrettelse af og ydmygelse på en person finder sted.

Jeg håber dette gav en forståelse fra min side af.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Hold kæft en omgang mudderkast denne her tråd har udviklet sig til... sørgelig CA start på det nye år må jeg nok sige!!!!
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Det ved jeg nu ikke Ocean#2.. Der plejer at komme et par stykker af sådanne om året, så hvorfor ikke bare kickstarte året med en god diskusion, som også er god læsestof for os, som blander os udenom..

Off-topic I know, sorry...
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Om det er rigtig eller ej og poste det link bliver vi nok enig om men synes snart det her forum er ved at blive lidt for forbuds agtig.. Hvis i fjerne linket må i sq lave de regler om. Det er jo snart ik til at vide hvad man må poste her inde.. Om det så er link til en video eller et musik nummer altså for fanden... :roll: Synes hele tiden der er ballede med nogen som er efter folk hele tiden.
Am0k

Indlæg af Am0k »

Er enig med Thomas.

Hvem sætter grænsen for hvad der må postes? Det er jo ikke direkte beskrevet i regelsættet, og de forskellige mods, har vel forskellige synspunkter?

Så hvis der skal til at være censur på boardet, må de fremgå klart af et regelsæt hvad der er i orden at poste. Ellers vil vi få mange flere af de her topics, hvor folk ikke laver andet end mudderkast. Indtil det regelsæt er klart formuleret, er der vel ingen som kan forhindre folk i fremover at poste film af død (ikek fordi jeg gider se det). Selvfølgelig skal linket af Saddams hængning ikke op igen, når admin har sagt nej, men det næste topic med en anden hængning, kan jo ikke give en warning, når reglerne ikke fremgår klart.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er netop taget op mellem moderators, hvad vi kan gøre for at gøre det klart uden at folk mener de bliver sat under lup.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Am0k

Indlæg af Am0k »

Okay. Du skal ikke opfatte det somom jeg er skuffet over at jeg ikke må se Saddams hængning, eller andre dødsfilm, nævner det for at undgå disse ufaglige diskussioner. Jeg er overhovedet ikke interesseret i Saddams hængning eller andre dødsfilm.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg sys godt nok ikke den her tråd skal føre til nye regler. Man kan da ikke just sige, at det er et stort problem med at folk linker til sådanne ting. Og som jeg har skrevet det før så ser jeg ikke det store problem i det når bare der står hvad et indlæg handler om.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Down1 skrev:Man kan da ikke just sige, at det er et stort problem med at folk linker til sådanne ting. Og som jeg har skrevet det før så ser jeg ikke det store problem i det når bare der står hvad et indlæg handler om.
For engansskyld er vi enige!!
Besvar