Fladt lige over den her til morgen.. og så tænkte jeg at der vel også var et pr. her inde som godt kunne bruge et godt grint til at formilde hovedsmerterne..
Godt nytår ppl`s
Td_Mili / Tha_dude
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Blev den ikke vist første gang sidste år (læs nytår 05/06) ? Eller er det længere tid siden... er ikke sikker, mener bare det er noget tid siden den er lavet.
Hehe, den er da meget grineren - men de griner ubevidst for mange gange - og hvad fanden laver Robinson-Martin der!?!? Fedt at se Mandrillen tilbage in action...
Er det ikke fra årsskiftet til 2000? Jeg mener de havde taget så meget pis på Robinson Martin, at han ikke kunne gøre sig selv mere til grin, så kunne han jo ligeså godt stille sig op hos Mandril-holdet og blive tørret lidt mere.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Er det ikke fra årsskiftet til 2000? Jeg mener de havde taget så meget pis på Robinson Martin, at han ikke kunne gøre sig selv mere til grin, så kunne han jo ligeså godt stille sig op hos Mandril-holdet og blive tørret lidt mere.
Han var da virkelig også et fjols..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |