GODT NYTÅR!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

GODT NYTÅR!

Indlæg af Mikkel »

Kunne ikke lige finde en "rigtig" Godt Nytår-tråd, så jeg tillod mig at lave en:

GODT NYTÅR FOR SATAN! :bday::bday:
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

i lige måde håber alle kom godt ind i det!!!!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

jamen ei lige måde. jEG Skal mæde om 2 timer og 35 min på work. og er stafdigvæk pisse stiv... skal nok blive en god dage.... SUUUK!!!! GODT NYTÅR FOR HELVEDE DA!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
EMR

Indlæg af EMR »

haha, held og lykke amh :D jeg sidder så bare og gklæder mig over jeg har fået sovet de fleste tømmerbasser væk
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

SÅ skete det.... Jeg kom på arbejde 10 min. for sent, og stadigvæk pisse stiv på arbejde. Det var sq lidt pinligt, at man ikke kunne snakke rent, folk gloede også underlidt på en når man gik og slingrede lidt... ups.. haha. jeg nåede og sove 1 time og 20 min før jeg skulle på arbejde. :roll:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har lige været på skadestuen for at få armen i gips. Har brækket hånden og skal have denne skinne-gibs på i ti dage for derefter almindelig gibs i yderligere seks uger. Sådan gar det nar det er nye type sko der skal prøves at gå med for første gang med en ny benprotese.

... ja dette indlæg er skrevet med en hånd og det tager satme lang tid at formulere sig :s
Senest rettet af QrazyLeg 02 jan 2007, 12:52, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

QrazyLeg skrev:Jeg har lige været på skadestuen for at få armen i gibs. Har brækket hånden og skal have denne skinne-gibs på i ti dage for derefter almindelig gibs i yderligere seks uger. Sådan gar det nar det er nye type sko der skal prøves at gå med for første gang med en ny benprotese.

... ja dette indlæg er skrevet med en hånd og det tager satme lang tid at formulere sig :s
Det er jo lige før dette skal skrives i glædestråden. Så går der jo et par dage uden de timelange indlæg som du plejer at skrive, så man kan få tid til noget andet :)

Op med håret. Rejs dig ved det ben du er væltet ved og tænk på, at du nu kan sige, at du fik en drikkeskade af at bælle for mange fadøl (også selvom det ikke passer), når folk spørger hvad der er sket.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Jeg har lige været på skadestuen for at få armen i gibs. Har brækket hånden og skal have denne skinne-gibs på i ti dage for derefter almindelig gibs i yderligere seks uger. Sådan gar det nar det er nye type sko der skal prøves at gå med for første gang med en ny benprotese.

Skal vi ikke bare pille den hånd af dig med det samme i stedet for alt det besvær der? :P :lol:
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

QrazyLeg skrev: ... ja dette indlæg er skrevet med en hånd og det tager satme lang tid at formulere sig :s
Velkommen til min verden :p
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Down1 skrev:
Hmm, render du konstant rundt med en arm? Eller hva? :s
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

amh skrev:
Down1 skrev:
Fordi han river i stiften all the time.. Han creamer ud over DjMails og Feffes indlæg, som hvis Jessica Alba dansede sin showdance scene på Sin City, nøgen.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hun skal simpelthen danse sin scene oven på en by eller på et sted som hedder sin city ?
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

amh skrev:
Down1 skrev:
Nok har jeg to arme..Men jeg kan kun bruge den ene til at skrive med..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Down1 skrev:
Nok har jeg to arme..Men jeg kan kun bruge den ene til at skrive med..[/quote]

Okay. Er du lam?
Besvar