Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Så skal vi til det igen. Vi skal finde den skønneste Side 9-pige i 2006. Synes dog ikke lige at Ekstra Bladet har fundet de skønneste, meeen april er nu ikke helt tosset, og hun har fået min stemme. I kan stemme her:
Det kan da kun blive stripperen Lindsay (marts) eller Tammi fra Greve (min gamle hjemby).
Men det må have stået sløjt til med side 9 piger i år for der er godt nok mange nitter med. Hvor er tøser som Karina fra Middelfart og Katja fra København.
Fed tråd nco, som jeg er overrasket over, at jeg ikke nåede selv at søsætte.
...
Har lige tilføjet en afstemning, så CA kan vælge deres side 9 pige
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nco skrev:Hende december bryder jeg mig ikke rigtig om. Jeg kan ikke forstå at I er så skudt i hende.
Hun er dælme heller ikke lige min kop te..
som sagt så er de da tudegrimme alle sammen - men skal man vælge må det da klart være december. Muligvis april - men det er da ikke sådan nogle piger jeg forbinder med side9 piger - det er nogle grimme kællinger der mangler opmærksomhed og penge til studiebøger
Hehe 3dotz, ja hun er så hellere ikke helt min kop te dec.
Kommer til at tænke på det med alder afstemning. Måske det er de samme 50 % som er 21 eller under hehe.
Jeg valgte selv Marts, så er jo dejligt at se man ikke vil få så meget konkurence der i byen hehe