Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
argh kameramanden skulle have haft et kursus i at stå stille med det lorte cam... sådanne øjeblikke kan ikke gøres om... nå
godt nytår til alle pas på jeres fingre i aften..
For dem der er bange for at se "ulækre billeder" så var jeg faktisk overrasket så lidt ulækkert det er. Faktisk virker det mere human end en sprøjte, en ting er sikkert; han led ikke en langsom død.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Der er jo ingen der tvinger dig til at downloade den, jeg tænkte der måske var nogen der måske godt ville se den, og lad da være at snakke til mig som om jeg var en på 5 år, for det er ikke lige tilfældet
Jeg synes ikke om at boardet bliver lavet om til noget som mest af alt minder om den kinesiske regering.
Videoen er let at finde, så skidt pyt med at linket blev fjernet...
Men at nægte folk adgang til noget, "bare" fordi det er noget så ekstraordinært som en hængning..
Det forstår jeg ikke.
Jeg synes faktisk ligesom Qzl ikke, at den er synderligt "slem" at se. Man ser, at han får rebet om halsen, så bliver der sagt noget på irakisk - formentlig en bøn, og så filmer kameraet desværre ned i jorden lige hvor gulvet falder ud under Hussein, og til sidst ser man, at han ligger på jorden - død - med rebet om halsen.
Jeg har ikke noget behov for at se en mand miste livet. Det er ikke nogen spillefilm med Mads Mikkelsen, det er fucking virkelighed! Uanset hvad manden har gjort, hvordan kan det så underholde folk at se på mord!
Videoen er måske ikke klam, men det er de folk som ser den.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
UnitedPublic skrev:Uanset hvad manden har gjort, hvordan kan det så underholde folk at se på mord!
Hvem siger det er underholdende? Jeg er selv imod dødsstraf, men valgte dog alligevel at se klippet - egentlig mest for at få bevist, at nu var han sgu hængt. Jeg grinte ikek det mindste af det.