Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
www.voipbuster.com
de har en kampagne indtil i morgen.
Send så mange smser du vil i morgen kl. 24.00.
Du kan skrive sms'erne nu og så bliver de sat i kø, og sendt afsted i morgen kl 24.00.
Hmm tror det han mener er at han vil sende flere 100 sms´er på en gang og på den måde kan telefonen ikke nå at følge med, og vil gå i stykker (har hørt noget om det)
Hvis det er det du søger tigerdyr, så tror jeg ikke du skal regne med at få hjælpen her, så må du finde nogle andre inkompente foraer hvor folk keder sig umådelig meget og vil hjælpe en der prøver at på at ødelægge en andens telefon
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Tigerdyr jeg kan sende dig et program som kan gøre det, men vil ikke anbefale dig at bruge det, da du nok vil få et opkald fra din udbyder nogle timer efter som ber dig om at opsige dit abonnment og møde op i retten.
Ironisk nok har jeg fået programmet af sonofon erhvers support hehe
DjMail skrev:Tigerdyr jeg kan sende dig et program som kan gøre det, men vil ikke anbefale dig at bruge det, da du nok vil få et opkald fra din udbyder nogle timer efter som ber dig om at opsige dit abonnment og møde op i retten.
Ironisk nok har jeg fået programmet af sonofon erhvers support hehe