!! Chart Attack Yearmix 2006 !! SÅ ER DET I AFTEN - LINK HER
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
mit er afleveret til tiden
Så nu venter vi vel bare på de andre
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
-
-=slimjay=-
- Kontakt:
J@rke er en sløv padde 
Jeg glæder mig meget til at lytte til resultatet
Og vil samtidigt benytte lejligheden til at gøre reklame for mit eget yearmix, som vil blive spillet på MMradio 31-12-06 et sted imellem 13:00 - 17:00.
Mixet indeholder 111 tracks fordelt på 60 min. Dj Cosmo står for mastering og Intro, Dj Mars står for coverdesign. Det er mixet af undertegnet i perioden Nov / Dec 06, og er primært baseret på tracks fra Djdk Charten samt de bedste tracks fra MMradio.
Ses vi på MMradio D. 30 & 31 --- det tror jeg vi gør
Jeg glæder mig meget til at lytte til resultatet
Mixet indeholder 111 tracks fordelt på 60 min. Dj Cosmo står for mastering og Intro, Dj Mars står for coverdesign. Det er mixet af undertegnet i perioden Nov / Dec 06, og er primært baseret på tracks fra Djdk Charten samt de bedste tracks fra MMradio.
Ses vi på MMradio D. 30 & 31 --- det tror jeg vi gør
Re: !! Chart Attack Yearmix 2006 !! -UPDATE 21/12-
Det lyder rigtig rigtig godt. Så er musikken reddet til festen Nytårsaften hos Thomazmix. Jeg glæder mig virkelig til at lytte til det. Bliver der præsenteret trackliste eller cover en af dagene, eller bliver det hele først præsenteret på dagen?Kloovje skrev:Chart Attack Yearmix 2006 er en realitet
Eneste vi kan afsløre er at mixet i sin fulde længde er 71:27 målt med Winamp
Små finjusteringer mangler endnu... men glæd jer til 30-12-06 kl. 23.59
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Trackliste kommer op umiddelbart i forbindelse med premieren på MMRadio, så følg med d. 30-12-06 kl. 21.30 på #chart.dk og #mmradio 
Vil du have en idé om hvad der kan være med i mixet så tjek www.djrasmusp.dk/ca hvor Chart Attacks brugere har ytret deres ønsker.
Download af mix samt cover vil som sædvanlig være muligt fra cirka midnat efter premieren.
Vil du have en idé om hvad der kan være med i mixet så tjek www.djrasmusp.dk/ca hvor Chart Attacks brugere har ytret deres ønsker.
Download af mix samt cover vil som sædvanlig være muligt fra cirka midnat efter premieren.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Krafthelvede så blev det færdigt.. 2 1/2 mins intro.. vildt lækkert mix.. glæder mig som et lille barn til at høre hvad i syntes om det
jeg er vild med det.. og en >STOR!!!!! tak skal lyde til mixerene der har fulgt reglerne om som gjorde det noget nemmere at sætte de mange mix sammen i år...
glæder mig til d. 30.
glæder mig til d. 30.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
ser frem til resultatet og håber på det bedste
Tjen penge på din hjemmeside via
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
måske et dumt spørgsmål. men hvor og hvordan bliver det til at få fat i der nytårs aften ???
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
For lige at slå fast med syvtommersøm så er det d. 30-12-06 der er premiere på MMRadio, altså aftenen FØR nytårsaftenTD-MILI skrev:måske et dumt spørgsmål. men hvor og hvordan bliver det til at få fat i der nytårs aften ???
Og bare rolig.. de som mener de bør eje Yearmixet skal nok finde det et sted

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_