Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Mason - Exceeder
Tristan Garner - Smash!
Bodyrox feat. Luciana - Yeah yeah (D. Ramirez vocal club mix)
Sebastian Leger - Fat bug
Sharam - Patt (Fedde le grand remix)
Mason pres. The Benedict flies - Bermuda Triangle
Chris Montana - Get nasty (Dub deluxe mix)
Roger Sanchez - Lost (D. Ramirez lost in rave remix)
Lorren G - Keep making noise (Jim X club remix)
Nathan Fake - The sky was pink (Holden remix) http://www.sendspace.com/file/694omz
Nu har jeg hørt det igennem et par gange, og jeg må sige det falder rigtig godt i min smag. Dog synes jeg, at dine overgange nogle steder er lidt voldsomme, hvor dunkedunke lyden går helt agurk (tilgiv min mangel på tekniske udtryk), og som jeg har kommenteret i samtilige af dine tidligere mix, så savner jeg at du leger lidt mere med overgangene, i stedet for det "bare" bliver copy-paste agtigt (håber du ved hvad jeg mener ).
Tracklisten holder helt sikkert det mix her sammen, og det vil nok komme til at køre i min winamp noget tid endnu
Jeg kan ikke rigtigt høre at overgangene går amok... Det er nok de her gamle forkneppede højtalere.
Og ja, jeg ved godt det bliver lidt trivielt med mine overgange. Det har du ret i.
Jeg gider simpelthen bare ikke gøre noget ud af det. Det er sørgeligt.
Jeg lavede det udelukkende pga. jeg syntes det var nogle røv fede tracks.
Rapidshare er da endnu mere skod.. du kan kun downloade 1 sang om dagen, medmindre du betaler... Gider sku da ikke betale for det shit!! Psyclone har brugt en fornuftig site
Bakko skrev:Rapidshare er da endnu mere skod.. du kan kun downloade 1 sang om dagen, medmindre du betaler... Gider sku da ikke betale for det shit!! Psyclone har brugt en fornuftig site
eh ?
du kan da hente unlimited fra rapidshare, bare max 1 dl af gangen