Rosendahl Nøgleringe til salg..

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Rosendahl Nøgleringe til salg..

Indlæg af TD-MILI »

Hey drenge, jeg har en kollega som arbejder på et værksted, hvor de laver disse rosendahl nøgle ringe..

Da de er ved at udgå af produktion har han opkøbt hele restlageret..

De ser sådan her ud :

Nøgleringen er fremstillet af matpoleret rustfrit stål og en spiralring belagt med 24 karat guld.

[img]http://www.rosendahl.dk/images/produkte ... 11c[1].jpg[/img]

pirsen er 80 kr stk.

købes der flere kan der handles om prisen..
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Casper
Chart Attack VIP

Re: Rosendahl Nøgleringe til salg..

Indlæg af Casper »

TD-MILI skrev:Hey drenge, jeg har en kollega som arbejder på et værksted, hvor de laver disse rosendahl nøgle ringe..
Og det værksted hedder? Sjovt nok, og meget pudsigt så levere det firma jeg arbejder for, bla. det rustfriestål som disse nøgleringe er lavet af.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Re: Rosendahl Nøgleringe til salg..

Indlæg af TD-MILI »

ved jeg faktisk ikke, jeg fik bare en mail af ham jeg kender som arbejder der.. og han bad mig om jeg ikke kunne hjælpe ham med at sælge disse nøgleringe..

men kan da undersøge det..
Casper skrev:
TD-MILI skrev:Hey drenge, jeg har en kollega som arbejder på et værksted, hvor de laver disse rosendahl nøgle ringe..
Og det værksted hedder? Sjovt nok, og meget pudsigt så levere det firma jeg arbejder for, bla. det rustfriestål som disse nøgleringe er lavet af.
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det lyder jo meget interessant. Men det er formodentlig uden emballage, og en simpel søgning på Rosendahl nøgleringe gav et indlæg, hvor man kunne købe 3 styk for 110.-

Så 80.- er nok en hel del i overkanten af, hvad han kan tage for dem. Men held og lykke. Rosendahl er jo et fedt dansk mærke.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

3dotz skrev:Rosendahl er jo et fedt dansk mærke.

...
Ja, de gamle's julegave består kun af Rosendahl i år. Puha, det har været en dyr fornøjelse, så håber de kan bruge det :)
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

[quote="3dotz"]Det lyder jo meget interessant. Men det er formodentlig uden emballage, og en simpel søgning på Rosendahl nøgleringe gav et indlæg, hvor man kunne købe 3 styk for 110.-, så 80.- er nok en hel del i overkanten af, hvad han kan tage for dem/quote]
De koster 149,- i butikkerne.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

3dotz skrev:hvor man kunne købe 3 styk for 110.-

hvor har du fundet det indlæg henne ??

for det eneste jeg har kunne finde er 149 stk..

men ja hvorfor, det er jo som sagt udgående model`er

Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Google Rosendahl Nøgleringe

Der kommer et link til RC Forum. Muligvis første søgeresultat

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Ja - her er linket:
http://www.rc-unionen.dk/nytforum/topic ... C_ID=19243

Iøvrigt har jeg set dem omtalt på flere boards. Hvorfor der lige pludselig er dukket en masse af disse nøgleringe op - kan man jo spekulere en del over. Men der er flere steder hvor de snakker om lukkede forretninger - folk der har købt restlagre osv.
Det hele lyder lidt underligt i mine ører.
Er du sikker på , at det ikke er kopi varer ?. Jeg kan ikke finde noget om, at den skulle være udgået - eller på vej ud. Ikke engang på rosendahls hjemmeside.

Zivago
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

jeg ved med sikkerhed at de jeg har, ihvertfald ikke er kopier, for ham jeg kender arbejder på en fabrik / et værksted, hvor de laver en del af rosendahls varer i rustfrit mat. m.m...
Zivago skrev:Ja - her er linket:

Iøvrigt har jeg set dem omtalt på flere boards. Hvorfor der lige pludselig er dukket en masse af disse nøgleringe op - kan man jo spekulere en del over. Men der er flere steder hvor de snakker om lukkede forretninger - folk der har købt restlagre osv.
Er du sikker på , at det ikke er kopi varer ?. Jeg kan ikke finde noget om, at den skulle være udgået - eller på vej ud. Ikke engang på rosendahls hjemmeside.

Zivago

Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

TD-MILI skrev:jeg ved med sikkerhed at de jeg har, ihvertfald ikke er kopier, for ham jeg kender arbejder på en fabrik / et værksted, hvor de laver en del af rosendahls varer i rustfrit mat. m.m...

Zivago
Hvor stort er restlageret? Kunne nemlig godt være interesseret, men det afhænger hvor i landet det befinder sig.
MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

jeg kan også sagtens tage en god håndfuld alt efter hvor mange der er og om man selv kan stikke forbi og hente dem....

skriv på maze_knudsen@hotmail.com
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

jeg vil tro, jeg kan få fat i en 80-90 stk..

Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

sidder også lige og overvejer om ikke jeg skulle have en tre stykker..
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

LeG0lAsDK skrev:
TD-MILI skrev:jeg ved med sikkerhed at de jeg har, ihvertfald ikke er kopier, for ham jeg kender arbejder på en fabrik / et værksted, hvor de laver en del af rosendahls varer i rustfrit mat. m.m...

Zivago
Hvor stort er restlageret? Kunne nemlig godt være interesseret, men det afhænger hvor i landet det befinder sig.

okay, jeg har fohandlet mig frem til at du kan få 100 stk for 4000 kr.

pm hvis det har interesse, hvor i landet, der snakker vi om byen valby

Billede
Besvar