Req: Rune RK - Koochi
Redaktør: Moderators
Req: Rune RK - Koochi
Hey!
Jeg mangler det nummer. Det går også under navnet "Gucci Gucci Prada Prada".
Det ligger på hans myspace
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=75266968
Er der en der kan hjælpe en med-ca'er i nød?
Jeg mangler det nummer. Det går også under navnet "Gucci Gucci Prada Prada".
Det ligger på hans myspace
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=75266968
Er der en der kan hjælpe en med-ca'er i nød?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
den springer jeg også med på.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Hehe så fik jeg den hentet..
Brug Audacity.. Vælg Wave i baren lige nede under "Next track" knappen... og tryk optag. Så kører du bare det lyd du gerne vil optage og stopper optagelsen når lortet er færdigt. Så mangler man bare at klippe starten og slutningen til og evt. nogle buffer pauser så er den i vinkel.
Hvis du skal eksportere så skal du lige have fat i den lame_enc dll fil som klarer jobbet. Vælg eksporter som mp3 og vis programmet hvor filen ligger.
Så er den 10-4 i vinkel
Brug Audacity.. Vælg Wave i baren lige nede under "Next track" knappen... og tryk optag. Så kører du bare det lyd du gerne vil optage og stopper optagelsen når lortet er færdigt. Så mangler man bare at klippe starten og slutningen til og evt. nogle buffer pauser så er den i vinkel.
Hvis du skal eksportere så skal du lige have fat i den lame_enc dll fil som klarer jobbet. Vælg eksporter som mp3 og vis programmet hvor filen ligger.
Så er den 10-4 i vinkel

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Zster skrev:Hehe så fik jeg den hentet..
Så er den 10-4 i vinkel
kan du ikke lige smide den op kunne osse tænke nummert
Se det vil tage dobbelt så lang tid for mig at uppe det nummer med min lille skod forbindelse som det ville for dig at følge de små nemme guidelines. Og som en bonus har du så også programmet til nsæte gang du finder et fedt nummer på myspace som ikke er lige til at få fat på...Stimme skrev: kan du ikke lige smide den op kunne osse tænke nummert

Re: ...
Lækkert Bakko - dog slukker lyden ved 1:36. Jeg smider en version op, hvor "hullet" er lappet
Re: ...
Kan den komme op ?Silian^ skrev:Lækkert Bakko - dog slukker lyden ved 1:36. Jeg smider en version op, hvor "hullet" er lappet
Okay nu har du smidt det spørgsmål før.
jeg bliver nødt til at høre dig:
hvad er din deffination på techno ?
Hvorfor skifter du ikke bare house ud med techno ? sjovt nok er numre i deres oprindelige genre ofte bedre end numre remixet i en anden genre end originalen.
Og så til sidst BRUG FOR FANDEN GOOGLE!!! du har titel på nummeret, undersøg dog selv om du kan få en mere techno præget version.
og ja jeg ved du er ny, men læs reglerne, brug sund fornuft osv...
jeg bliver nødt til at høre dig:
hvad er din deffination på techno ?
Hvorfor skifter du ikke bare house ud med techno ? sjovt nok er numre i deres oprindelige genre ofte bedre end numre remixet i en anden genre end originalen.
Og så til sidst BRUG FOR FANDEN GOOGLE!!! du har titel på nummeret, undersøg dog selv om du kan få en mere techno præget version.
og ja jeg ved du er ny, men læs reglerne, brug sund fornuft osv...