Nyt kamera: Canon EOS 400D. Noget at sige om det ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Nyt kamera: Canon EOS 400D. Noget at sige om det ?

Indlæg af amh »

Jeg har mulighed for at købe dette kamera billigt, og ville derfor høre om nogle har fordele/Ulemper omkring sådan et spejlrefleks kamera? inden jeg køber det.

Det som følger med er:

Kode: Vælg alt

Canon EOS 400D m. EF-S 18-55mm + Canon Speedlite 430EX + SanDisk 1GB Compact Flash ULTRA II + Stofen Omnibounce - EW + HOYA M58 UV filter.
På forhånd tak.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

har kun hørt positive ting omkring 400´eren.
Men vil anbefale dig at tjekke nogle deciderede foto fora såsom fotokritik.dk

Men du skal lige være opmærksom på hvor mange billeder lukkeren har taget og hvordan kammeraet er blevet anvendt, altså fritid, sport, natur osv osv.

Jeg turde personligt ikke købe et brugt cam fra en person jeg ikke kender, eller ikke har hørt om (f.eks fra fotokritik.dk)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DjMail skrev:Men du skal lige være opmærksom på hvor mange billeder lukkeren har taget og hvordan kammeraet er blevet anvendt, altså fritid, sport, natur osv osv.

Jeg turde personligt ikke købe et brugt cam fra en person jeg ikke kender, eller ikke har hørt om (f.eks fra fotokritik.dk)

Det er skam heller ikke brugt, eller varmt, eller noget, det er splinter nyt :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Okay, jamen så synes jeg da bare du skal hoppe på.
Sidder ved siden af en og skriver projekt lige nu, som købte et 400 for 3 måneder siden or so. han er ihvertfald fuldt ud tilfreds med det.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ok. Jeg har også bestilt det. Det er igennem ::dkbn så får vi det til favorable priser. Derfor det er SÅ billigt ;)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

okay.

og hvad er billigt så ?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hehe, det vil du ikke vide :lol: 2800.- skal vi give for det ;)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Kan man lægge en bestilling ind på sådan et kamera gennem dig. Jeg betaler gerne 3000.- og en togtur hele vejen på linie H

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

3dotz skrev:Kan man lægge en bestilling ind på sådan et kamera gennem dig. Jeg betaler gerne 3000.- og en togtur hele vejen på linie H

...
Vi må max bestille et pr. person. de første 12 mdr. tilhører kamera'et dkbn, hvis man stopper som fotograf, skal man sælge det tilbage til dem, for 2800.- så desværre.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

er det så meningen at i skal bruge disse i jeres arbejde ?

2800 er squ billigt...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Så skal der jo købes objektiver for flere tusinde kroner bagefter :)

...
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Vi køber kameraet med alt det jeg skrev i "Code" Boxen, inkl. 2800.- giver vi for det. Det er kun udvalgte fotografer som får lov til at købe kamera'et til denne pris, da man skal ha' taget billeder et hvis antal gange osv. Men det "tilhører" stadigvæk dkbn det første år. Man betaler bare 2800.- og skal bruge det i nattelivet (og JA! Det tager super fede billeder!!) Og tja, også i fritiden, da det jo er "dit" kamera, så længe du ikke stopper indenfor et år.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

3dotz skrev:Så skal der jo købes objektiver for flere tusinde kroner bagefter :)

...
Nu starter han jo med et 18-55 mm objektiv, hvilket er helt fint til almindelig brug, så mon ikke han kan vente med at bruge "flere tusinde kroner" indtil han har fundet ud af om spejlfotografering er noget for ham :wink:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hehe, jeg har intet forstand på alt det der. Men det tager bare nogle sindssyge billeder. Tjek dette:

Billede

Og dette:

Billede

Det er taget med det kamera jeg har bestilt. Læg mærke til farverne. Det er bare nogle fede billeder det tager. Og efter man selv har prøvet og lege med sådan et en aften, så er man solgt! :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

dælme et stort lokum af et cam og rende rundt med i byen (ikke at jeg ikke selv har gjort det dog med 300´eren)

Men som 3 prikker siger, nu får du dig pludselig en udgift i linser, for når man først kommer igang skal man hele tiden have mere legetøj hehe
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DjMail skrev:Men som 3 prikker siger, nu får du dig pludselig en udgift i linser, for når man først kommer igang skal man hele tiden have mere legetøj hehe
Hehe, lad os nu liige se, om jeg ikke kan nøjes med det jeg får her i denne pakke. Så meget foto-interesseret er jeg heller ikke (endnu!!) hehe, men kan jo være det kommer ? :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe tro mig det kommer.

VIl anbefale dig at begynde at bruge fotokritik.dk der sidder nogle rigtig dygtige folk derinde som kommer med gode inputs og konstruktiv kritik
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er ikke noget dårligt valg. Men som mail siger, det er sq et ordentlig lokum man skal rende rundt med inde i byen. Men tillykke med din nye investering
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hej Jeg hedder Rudi...Skulle jeg ikke lige tage nogle billeder af dig til en modelserie i udlandet.

Det koster dig kun 1500.- For det får du en cdrom med 30 billeder og en togtur From Frederikssund to Klampenborg (nyt nummer på det nye Infernal Copenhagen edition, som kommer når de andre albums ikke sælger længere).

Hvis du har en veninde, så skal I få det for 2500.- (er det ikke det et 70-300mm teleopjektiv kan fåes til).

Hvis nogen spørger om noget, så siger vi bare, at vi er ved at tage billeder til en musikvideo.

Den slags får du ikke lov til, hvis du render rundt med et lille Canon Ixus

...
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det kan der selvfølgelig være noget om.! Nogle af dem fra nightleif render da rundt med små ixus - bare de har t-shirten på hvor der står nightleif så tror folk da på dem.

Har da selv rendt rundt med mit eget kamera og fortalt pigerne at jeg er fra nightleif og spør' høfligt om jeg må tage et billede af dem. Det er satme sjovt som de lige pludselig hiver ned i trøjen og skal ligne en lille bitch med slikkepind.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar