Ungdomshuset (og alt deres lort!)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det værste er næsten, at det kun er her til sidst soc.dem har sagt de ikke kan hjælpe dem. Jeg kan ikke forstå, hvordan sådan et parti kan støtte op om folk, der bruger vold som et værktøj til at overtage ting de ikke her retten til.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

jeg synes bare det skal ryddes, så kan de købe et hus ude på landet for de 13 mio, og så kan de smadre stedet der.. eller også kan de flytte til Bornholm. fatter ikke man ikke bare sender militæret ind, det skal jo rydes, så kan man vel bare jævne det med nogle de bulldozer(ved ikke hvordan det lige staves) :lol: . og dem der så vil blive i huset må så blive derinde imens!!!! at der er en "fri" scene der inde kan fanme ikke have noget at sige, jeg er villig til at starte en indsamling for en fri scene et andet sted. :evil: :evil: :evil: hader det lorte hus og de fuckd op unge der bruger det!!!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Forældre: Red Ungdomshuset
print send artikel flere NYHEDER
Bekymrede forældre frygter, at en rydning af Ungdomshuset vil få voldsomme følger.

Bekymrede forældre opfordrer Københavns Kommune til at gøre et sidste forsøg på at redde Ungdomshuset. Det er på tide, at politikerne anerkender de unges kultur og sikrer dem, at de enten kan blive på Jagtvej 69 eller tilbyder dem et andet sted.

- Vi frygter, at en rydning kan komme ud af kontrol, og derfor opfordrer vi til, at kommunen forsøger at finde en løsning, siger Ole Thofte, som er far til en 19-årig pige i Ungdomshuset.

Sammen med andre forældre mødtes han i denne uge med politidirektør Hanne Bech Hansen, og her fortalte forældrene, hvorfor de frygter en rydning.

- For eksempel benlås, forkert brug af knipler eller at de sætter de unge på jorden i mange timer, sådan som vi har set tidligere. Vi gjorde hende også opmærksom på, at der er grupper i politiet, som kører nogle private fordomme af over for de unge, siger Ole Thofte.

Allerhelst ser han, at kommunen eksproprierer Faderhuset:

- Mit håb er, at Borgerrepræsentationen ser på Ungdomshuset, som et sted, der er værd at bevare. At de på den baggrund vil se på ekspropriation som en mulighed, hvor man giver Faderhuset en rimelig erstatning og lader de unge beholde huset, siger Ole Thofte.

Alternativt opfordrer han kommunen til at finde et andet sted til de unge. En løsning, som flere unge på forhånd har afvist.

- Alligevel synes jeg, at man skulle komme med nogle forslag og se, om de ikke var spiselige. Det vil jo afhænge af, hvilke tilbud kommunen kommer med. Man skal aldrig sige aldrig, siger Ole Thofte.

Faderhuset, som ejer Jagtvejen 69, afslog tirsdag for tredje gang at sælge huset. Det betyder, at de unge skal sættes ud efter nytår.

/ritzau/

Jeg forstår godt de mange forsøg på at redde Ungdomshuset, men det er mere for at undgå sammenstødene mellem politiet og husets brugere, man vil undgå end jeg tror det er for at redde ungdomshuset.

Skulle de københavnske politikere i Borgerrepræsentationen tillade, at Ungdomshuset bliver, så er det et tegn på magtmisbrug hvis lige vi ikke tidligere har oplevet i Danmark.

Noget som end ikke Folketinget bør kunne sidde overhørigt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg forstår godt forældrene og deler deres tanke omkring en voldelig rydning.

Ole THofte var også i god morgen eller aften danmark - kan ikke huske hvilken

Han kom med nogle okay argumenter på hvordan politiet før har misbrugt deres position. Men jeg vil stadig mene at vold avler vold. Så hvis ungdomshuset modsætter sig og begynder på at kaste med brosten osv.
SÅ sætter de politiet ifare, og så er der tale om gadekampe hvor politiet for mig gerne må slå løs med deres knipler osv.

Hvis huset pludselig bliver fredet så er det en fallit erklærring for vores samfund og så må hele byrådet i kbh gå af.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Ja sm DJMail sagde så vold avler vold, de unge må bare indse at de skal forlade huset, ligemeget hvad de kaster med så er det jo ikke den rigtige måde at overbevise folk om at de skal blive der, hvis de forlader huset i fred kan det måske give nogle folk et mere positivt indtryk af dem
[/code]
Down1
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Så snart man kaster/slår/sparker efter politiet er man sgu selv ude om, at de hiver stavene frem. Man skal jo huske på at de beder folk om at forlade området osv. Så dem der bliver tilbage og kaster ting efter politiet er sgu selv ude om det.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Se hvordan det kammede over den anden dag, og forestil jer så hvordan det kommer til at foregå, når Ungdomshuset skal rømmes.

http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198
Billede
Down1
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

De er skam gode til at råbe op.

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er nogle sørgelige menesker som opføre sig på den måde.

Og nej legolas det er ikke et validt argument, det er en hele vejen igennem subjektiv holdning.
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

På sådan et tidspunkt gad jeg godt være betjent.. Bare tæsk løs på dem indtil de holder deres kæft...!!
Casper
Chart Attack VIP

Indlæg af Casper »

Nu er det den 14.. skæringsdatoen. Forhåbentlig er de kylet ud indenfor 3 timer og 45 min.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Casper skrev:Nu er det den 14.. skæringsdatoen. Forhåbentlig er de kylet ud indenfor 3 timer og 45 min.
Det er så udskudt til det nye år
<---------------------------->
§1 I'm always right
Casper
Chart Attack VIP

Indlæg af Casper »

JayJay^^ skrev:
Casper skrev:Nu er det den 14.. skæringsdatoen. Forhåbentlig er de kylet ud indenfor 3 timer og 45 min.
Kunne evt. være for at narre fjenden? Som da Staden fik besøg 1 måned for "tidligt"? Jeg krydser fingre for at de er ude inden jul..
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Casper skrev:
JayJay^^ skrev:
Kunne evt. være for at narre fjenden? Som da Staden fik besøg 1 måned for "tidligt"? Jeg krydser fingre for at de er ude inden jul..
Det er selvfølgelig en mulighed, men tror nu de venter, det er jo en rimelig resource krævende opgave, så nko dumt og gå i gang med har op til jul og nytår..
§1 I'm always right
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

http://rydungdomshuset.dk/ kunne ikke sige det bedre :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Bjerring
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Bjerring »

Fin side. Er der nogen der ved hvad sangen hedder der spilles i den øverste af de 2 videoer på forsiden?
Last night a DJ saved my life with a song
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Era - Ameno

findes også i et Quicksilver remix som er fra omkring 2001 mener jeg
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Bjerring skrev:Fin side. Er der nogen der ved hvad sangen hedder der spilles i den øverste af de 2 videoer på forsiden?
Det er Era - Ameno

Det er lavet flere "dance" versioner af den, den sidste kom vist i år og var af Andromeda, men det mest kendte er nok DJ Quicksilvers version fra 2000/2001

-- Edit --
Nå der var en der var hurtigere end mig.. :D
§1 I'm always right
Brugeravatar
Bjerring
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Bjerring »

Hurtigt reply! :) Tak for det!
Last night a DJ saved my life with a song
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

200 anholdelser og tilskadekommene politibetjente!! Jeg holder på at KBHs brandvæsen bare skal have fat i den store slange og så give dem en ordenlig tur vand
Besvar