Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
af frygt for at blive hadt, udstødt og sendt hjem osv osv... så tænkte jeg på om ikke vi skulle give CA en makeover? evt et nyt logo, (som selvfølgelig stadig signalerer hvad vi er og står for.. men evt og nogle nye tiltag?.. jeg mindes vi engang havde de der CA-CD'er det kunne da også være sjovt at vidudvikle det koncept? alle ideer er selvfølgelig velkommen i denne tråd...
men personligt, yntes jeg det kunne være fedt med et federe og evt mere minimalistisk logo / farver?
nu har jeg i hvert fald sprunget bylden så er det op til jer om vi skal presse hudormen ud eller vente på bumsen forsvinder?
Jeg er tilbøjelige til at være enig med dig kloojve, dog er det for mig ikke særllig væsentlig hvodan logo og design ser ud.
men altså sjovt kunne det da være. Så længde brugervenlighed på sitet holdes som det primære, så må i squ gøre hvad i vil hehe.
CA cd´er synes jeg er en dårlig ide. Tror ikke folk er i tvivl om hvorfor.
Så synes jeg hellere der skulle arbejdes i den modsatte retning og forsøge at skabe noget som rent faktisk gavner den musik I er så glade for at stjæle
Syntes det er en fed idé.
Vi kunne evt. sætte nogle af de grafiske vidundere herinde til at lave hver deres bud på hvordan det skulle se ud og derefter kunne vi allesammen stemme på det vi syntes er fedest.
præcis disse slags debatter jeg ville frem til.. og det gør jo ingenting at braine... nu ved jeg der er en del dj's herinde? det kunne da være meget fedt.. at der blev lavet en plan over fks. 12 dj's der stod for hver deres måned at lave et liveset... / megamix.. altså måske noget i stil med yearmixet.. men så man gav folk mulighed for at vise hvad de kan lide og lavede lidt mere info omkring det så det blev delt bedre ud.. og der kom mere snak omkring det? omkring musikken?
jeg er til dels enig med at du vil modsatte vej, i forhold til CA-CD'erne.. men grundlaget for CA har jo fra starten været en form for filesharing.. med diverse dobbeltmoraler.. heh.. jeg syntes vi har skåret en del ned.. bla. ved at fjerne links area.. men du vil aldrig kunne omvende.. ca til at være et 100% lovligt forum.. dog føler jeg at efterhånden som folk er blevet ældre, har fået lidt flere penge at lege med og samtidigt med at teknologien er begyndt at følge op på bla mp3 shops osv osv... så blir der da givet udtryk for at folk støtter op om det de kan lide...
som psyclone siger, der er da en del hjerner herinde som har forstand på både grafik osv osv... så det kunne da være fedt at lave et nyt logo.. og evt en ny farveskala til CA? hvis vi da vel at mærke må????
altså jeg tror nu hellere ikke man omvender ca 100% men derfor synes jeg stadig det kunne være fedt at lave noget som hjalp musik branchen istedet for at stjæle fra dem.
Det kunne da være ganske fint med en opfriskning. Personligt synes jeg dog at et evt. nyt logo skal have det gamel CA inkluderet i en eller anden form...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Noget angående liveset eller Ca-cd'er ville være et lækkert projekt, hvis det kunne komme op at køre. Nu kan jeg så se der ikke er så meget opbakning angående Ca-cd'er ? pga. at det er ulovligt eller hvad ? eller er det mere fordi det er så svært at vælge sange, da vi alle har så forskellig musiksmag ?
jeg bakker dem persosonligt ikke op fordi jeg ikke synes ideen er speciel fed. Altså hvor går grænsen, ikke nok med at musikken stjæles, skal der nu også laves cd´er ? altså hvornår begynder folk så at sælge disse cdér '?
der er jo nogle som allerede har forsøgt sig med at sælge warez herinde og det synes jeg simpelthen er usselt.
Måske vi ikke skal hæfte os ved en ide som er på bordet. Måske der skulle komme nye ideer på bordet istedet for. Altså ikke for at udelukke ideen, men simpelthen fordi det er den korrekte måde at brainstorme på
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Zster skrev:Hvad med en CA Chart?
Kunne da være meget sjovt at se hvad resten af CA lytter til.
Især fordi vi er et meget blandet publikum jævnfør req. area'et...
Angående CA Chart'en så var jeg for noget tid siden ganske villig til at stå for annonceringen af sådan en. Men der var sgu ingen der gad da det kom til stykket... se evt. http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ght=winamp
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hvis den kunne køre sig selv ville det være nemmest.
Ved ikke om man kan programmere det.
Man kan selv foreslå boblere og så bliver 5 boblere udtrukket hver uge
Og så afkrydsningssystem hvor man får 5 krydser hver og så de samlede antal krydser afgør om lortet går op, ned eller bliver...
Kan det laves?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Det kan sikkert godt laves. MEN! folk er dovne. Folk gider ikke selv skulle ind og lave noget. Det er ikke specifik for CA men sådan er det nu engang. Det skal kunne køre af sig selv.
Det ville måske kunne køre på fora hvor folk er dybt indvolveret i musikken og eller går op i det med liv og sjæl. Og så fanatiske vil jeg vove at påstå at vi ikke er.
jeg syntes en chart lyder som en god ide.. mener også jeg har forslået det selv engang i forbindelse med CA-yearmix.. for at gøre det nemmere at lave yearmixet i december.. kunne vi på den ene eller den anden måde lave en top 10 / 20 hver måned som så skulle udgøre playlisten for CA-yearmix i december..
omkring at folk ikke gider opdatere deres chart, er bare ærgeligt jo.. så er de ikke med til at påvirke fks. yearmixet der i sidste ende er et af resultaterne af charten.. men jeg tror nu også at folk som kommer her dagligt.. vil være med..
mht. logoet.. så mener jeg stadig det vilel være fedt med noget forandring.. logoet har også set sådan ud så længe jeg husker.. men hvorfor ikke prøve at komme med nye forslag.. er de helt af Helvedet til så har vi jo altid det gamle.. men jeg stemme også for at det gamle logo skal have noget med det nye at gøre på den ene eller anden måde...
Nu har jeg kun lige læste overskriften på den her tråd. Så vil ikke gå dybere ind i hvad I allerede har diskuteret og blevet uvenner over.
Men, det er sjovt at Kloovje lige skulle forslå et makeover. Jeg tænkte præcist det samme for et par dage siden. Det kunne være sjovt at droppe det nuværende phpBB-tema, som stort set alle boards kører. Der findes mange andre flotte, og hvis vi kunne blive enige om et nyt og evt. designe et nyt CA-logo som gik i kontrast med det nye design kunne det være genialt.
Vi har jo mange kreative krafter her inde, og det ville næsten være synd ikke at udnytte dem lidt bedre, hvis de selvfølgelig vil deltage. Men jeg er åben over for ændringer. Det må også snart være på tide.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA