Clearwire

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP

Clearwire

Indlæg af DjMail »

Er der nogen herinde som har Clearwire som internet udbyder ?

Jeg er nysgerrig om hvor godt det fungere, hvor stabilt det er osv. Har en veninde som overvejer at købe det nemlig, så for lige at tjekke inden hvad det er for noget hun køber ville jeg høre hvad i siger til det.
LeFreak
Geografisk sted: Rundt om hjørnet

Indlæg af LeFreak »

Jeg har Clearwire 512/128. Er egentlig meget godt tilfreds med dem som udbyder og det meste af tiden er det stabilt, men nogle dage går det dog helt skidt med signalet. Et plus er også at det er ufatteligt nemt at sætte op hvis man ik har så meget forstand på det der inder-net. Kan kun anbefale det, men ville nok vælge en bedre forbindelse end den jeg selv sidder med :wink:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvordan sættes det da op ?

for jeg synes f.eks ikke at det er svært at sætte en router til
LeFreak

Indlæg af LeFreak »

Som du kan se her: http://clearwire.dk/privat/html/hvad.html er det bare at smække stikket i kontakten og kablet i computeren og så kører det af sig selv. Ved jo ik lige hvor godt din veninde har styr på at sætte netværk op men her skal ikke installeres noget software, så det blir ikke nemmere. Skal det køre via en trådløs router skal netværket jo bare lige krypteres.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

ja havde lige været inde og se.

tror hun får ordre på at bestille cybercity. Om hun skal sætte en oks op fra clearwire eller fra cybercity er vist lige meget.

Men mange tak for dit svar.
Troede faktisk ikke det var så stabilt, men du havde jo ret god succes med det.

Må lige tjekke priserne på det også
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Har en kammerat som jeg lokkede ud i det, pga. at det var hurtigt at installere og rimelige priser..

Men sjælden har jeg da haft så røde ører, og sjælden har jeg oplevet mage til ustabilitet.
Men da han så flyttede nogle måneder senere, tog han lortet med, og i den nye lejlighed kører det med end noget andet, og han vil aldrig skille sig af med det.

Så det afhænger TOTAL meget af belæggenhed, da begge hans lejligheder lå inde midt i det centrale Århus.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Har en kammerat i Hvidovre, der er helt tilfreds med sit ClearWire, men hans boks skal dog stå i vindueskarmen, før der er signal.
Billede
LeFreak

Indlæg af LeFreak »

Ska min også Kazo og hvis man drejer boksen en centimeter kan det betyde meget, men rammer man lige stedet så dur' skidtet sgu...det' ligesom det der sex :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hmm lyder som en lidt for ustabil løsning, tror ikke jeg får lokket lige den dame til at have noget "computer bras" til at stå i vindues karmen.

edit:

sikke dog nogle priser.

1.5mb/128 kb til 449 i måneden. det er satme dyrt.

for 30 kroner mere kan du få en 2mbit/512 hos cc eller en 8mbit for 49 kroner mindre (er jo så solo, men så må jeg squ hjælpe hende)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

offtopic: mht alm. cc vs. solo kan jeg ikke mærke nogen som helst forskel når det kommer til support. Hvis det kniber med noget har jeg sgu altid ringet ind, og de vil hellere end gerne hjælpe.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

sunshine og hvad har du så skulle bruge support til ?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

det var det der med port forwarding jeg vist har fortalt dig om.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

det tror jeg ikke du har, men lyder underligt at de har hjulpet dig med portforwarding. Eftersom solo ikke skal have den slags support og fordi portforwarding koster 100 kroner.

Anyway så længde linien mellem vores dslam og kundens router fungere så vil der i reglen ikke blive ydet support. Men så tralvt har vi hellere ikke i vores afdelling at vi ikke hjælper hvis folk virkelig har problemer hehe.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kode: Vælg alt

Hej *******

Det er en lille smulle omfattende at fejlsøge på, så jeg vil bede dig kontakte os telefonisk på nedenstående nummer.

Jeg håber, at du har fået svar på dit spørgsmål - ellers er du mere end velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen
Sannie Antony

Cybercity Support
jeg går da ikke ud fra at jeg skal ringe til dem, for at de kan sige at de ikke kan hjælpe mig
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Well du får jo også fuld support på mail henvendelser.

Det er telefon supporten som er begrænset til at få din linie til at virke.
Besvar