Lave Windows til apple?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

DjMail skrev:Jo alt sal være classic windows. får lange løg, grøn urin og rigtig ondt i hovedet af at se på det dersens XP lort.
Enig !
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvis jeg skiftede til Mac ville jeg ikke gå glip af en skid.

Jeg spiller aldrig på min pc, det har jeg xbox til og/eller min pik.
og de programmer jeg bruger fungere simpelthen fantastisk på en mac (læs. Adobe cs og macromedia studio)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

DjMail skrev:Jeg spiller aldrig på min pc, det har jeg xbox til og/eller min pik.
Haha, som du dog kan sige det :lol:
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Det er som om, at hver gang, en person vil have et element/program/brugerflade fra en MAC, over på en PC, så startes en regulær smædekampagne mod PC-brugere :director:
Manden spørger IKKE om, hvordan/hvorfor han skal købe en MAC.
Billede
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Kazo skrev:Det er som om, at hver gang, en person vil have et element/program/brugerflade fra en MAC, over på en PC, så startes en regulær smædekampagne mod PC-brugere :director:
Manden spørger IKKE om, hvordan/hvorfor han skal købe en MAC.
Folk er jo bare venlige og fortæller ham hvad der vil være til hans eget bedste ;)
EMR

Indlæg af EMR »

Ja jeg kan sagtens fornemme den venlige tone i de her Mac - Windows topics :D
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det er lige før, at jeg kommer med mit raseriudbrug igen, men kan fik en warning sidste gang ( http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=14950)
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

Vil lige hurtig komme med en lille kommentar til StyleXp...
Det er et meget fedt program men man kan aldrig slette det helt igen, for hvis man ændre windows boot skærm. Så kan man ikke få den ændret med mindre at man formater sin com... Så det er virkelig noget LORT!!

Men ellers et mega fedt program :lol:
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

så skal du sq da bare ændre det tilbage igen, eller ta backup før du bruger det :P..
Besvar