Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Fede klip.. hehe Vi har dem faktisk allerede her hjemme. Bare ik så mange steder. De er typisk på private veje hvor f.eks de kun vil have bussen kan komme igennem.
haha.. kunne være nice med sådan en foran døren til lejligheden.. så blir folk der ikke har sådan en chip i lommen gokket i bollerne hver gang de kommer tæt nok på...
Hmm, kører de automatisk ned, når der kommer noget offentligt transport, eller andet som har lov til at køre der ? Måske de har en slags ting i ruden, ligesom vores BroBizz, så de selv går ned.
kloojve skrev:haha.. kunne være nice med sådan en foran døren til lejligheden.. så blir folk der ikke har sådan en chip i lommen gokket i bollerne hver gang de kommer tæt nok på...
der er sku også mange der prøver at komme forbi den der er i gladsaxe ved novo.. fordi man spare meget tid hvis man kan komme igennen.. en af mine venner fandt ud af han kunne komme igennem hvis han kørte op på fortorvet.. men det gik så galt en dag hvor han snakkede i tlf i mens.. hvor han så fik mast den op mod hegnet... og den ser sku ikke særlig smuk ud nu
De har sådan to hejse op og ned i Kolding i gågaden / værtshusgaden, som bliver hejst op kl. 18, og har set når der er ballade om natten så kommer politiet og vupti så går de ned når politiet nærmer sig.... Smart Smart...
amh skrev:Hmm, kører de automatisk ned, når der kommer noget offentligt transport, eller andet som har lov til at køre der ? Måske de har en slags ting i ruden, ligesom vores BroBizz, så de selv går ned.
Tror nu nærmere det er såden en fjernbetjening, som mange har til en rulleportsgarage..
Tja, det kan også godt ske. Ved inde på Frederiksberg, er der indkørsel for busser, og ja det er nemmere hvis man tager den, den vej, problemet er bare at der 2 kæmpe brede firkantet huller i vejen, så det passer med en personbil ikke kan komme igennem. Det er tit der holder en smadret bil nede i. For folk tror "arrh, der kan vi godt" Men nej, det kan man så IKKE
amh skrev:Tja, det kan også godt ske. Ved inde på Frederiksberg, er der indkørsel for busser, og ja det er nemmere hvis man tager den, den vej, problemet er bare at der 2 kæmpe brede firkantet huller i vejen, så det passer med en personbil ikke kan komme igennem. Det er tit der holder en smadret bil nede i. For folk tror "arrh, der kan vi godt" Men nej, det kan man så IKKE
Sådan nogle er der også på busvejen ved Kolding Storcenter...
det er sku sån det skal være.. folk kan bare nøjes med at køre der hvor de må..
Og jeg håber at de kommer mere og mere frem, og at diverse brianer der lige skal nå med inden de går op, for voldsmadret deres undervogn (fik jeg sagt at det ville være en fantastisk ting og få i vores gågade, så taxaerne ikke kunne fræsse igennem om natten)
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.