Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Skal ud og have anskaffet mig nogle billeter til justin koncerten til sommer. Men altså så kom jeg til at tænke på placeringere og sådan.... Hvilked billeter skal jeg anskaffe mig?
måske du skulle fortælle lidt om hvad du forbinder med at være en god plads. er det en sidde plads ? en vip plads, klemt sammen oppe foran på jorden, eller nede bagved hvor man ikke kan se.
Som Mail siger, så fortæl lidt om hvad du forbinder mæ en god plads.
Personligt syntes jeg det er fedest at være så langt oppe foran som muligt. Så er der også mulighed for at gribe pics og trommestik Men det er nok ikke det Justin kaster ud til publikum..
well tror du personen helst vil sidde i ro og nyde koncerten eller stå klemt og hoppe rundt med alle andre nede på plænen ? kan vi af gode grunde ikke afgøre for dig
Hvis det er opdelt således som det var med Robbie Williams koncerten, så bliver man ikke klemt sammen fordi man står oppe foran. Jeg havde da rigeligt råderum ihvertfald
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Hvis det er opdelt således som det var med Robbie Williams koncerten, så bliver man ikke klemt sammen fordi man står oppe foran. Jeg havde da rigeligt råderum ihvertfald
du skal os tænke på du ka sparke igemmen med det plastik ben der.. vi andre pasta ben er jo ik meget værd