Fodboldstøvle med jerndupper

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
overlord
Geografisk sted: DK

Fodboldstøvle med jerndupper

Indlæg af overlord »

Hvordan staver man egentlig til de dupper? Hehe..men jeg har ikke rigtig tænkt mig om. Fandt et godt tilbud på et restsalg af et par Adidas Absolute lige i min størrelse. Det er dog først nu jeg tænker yderligere over, at de er med jerndupper.
Hvad er jeres erffaringer med dette?
Personligt har jeg aldrig spillet med det før, men har ladet mig forstælle at mine fødder ikke bliver ret glade for det når vi kommer til sommermånederne med tør jord. Hvad mener I? Har I spillet med jerndupper på tør jord hvor I ikke følte det var holdbart?
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Gummi/bløde til hård sommerjord. Plastic til mellem/hård. Aluminium hvis man vil kradse de andres ben lidt. Man skøjter for meget rundt hvis jord og knopper er for hårde. Gummidutterne holder ikke til mange kampe, så jeg vil tro plastic af en art er det mest økonomiske :-)

Jeg har spillet med faste knopper de sidste mange mange år, så jeg går ud fra skrueknopper er udviklet en del i mellemtiden ..
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg har spillet pænt meget med skrue knupper eller hvad fanden man kalder den. Der er for det meste en del færre knupper på støvne og de skulle efter signe stå meget bedre fast i rigtigt våd og fedtet jord. jeg har ihvertfald aldrig prøvet at de ikke stod fast.

Men lige et råd laver du en lille glider og kommer med knupperne forrest så kan du godt gerne med at ham på det andet hold kan få nogle rigtigt dejlige rifter og mærker og gør du som en af mine gamle hold kamerater og sætter støvlen lige midt i fjæset på en modstander så kan du regne med 1 år karantæne hehe.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar